Zoek MDM

Bulletin

VW Gol 2000 trilt in stuur, zelfs bij lage snelheid

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 9 maanden geleden #12185 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp Re: VW Gol 2000 stuurwiel trilt zelfs bij lage snelheid
Het is waarschijnlijk, maar zonder het te zien kan ik het niet zeggen.
Met vriendelijke groeten:)

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 8 maanden geleden #12720 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp Re: VW Gol 2000 stuurwiel trilt zelfs bij lage snelheid
Kijk, zoiets is mij ook overkomen met een Sprinter. Ik had een Aukilio-band op de voorkant gemonteerd, en door de vervorming van de band (het was een Fate-band) trilde het stuur zo erg dat ik een wiel op de berm moest zetten om niet harder dan 30 km/u te kunnen rijden. Controleer eerst de staat van de banden. Wissel de achterbanden naar voren en de voorbanden naar achteren. Misschien hebben ze de band bij de garage verwisseld (dat gebeurt wel eens). Groeten.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 8 maanden geleden #12731 door handmatig-mechanisch
Weet je, ik heb ook het reservewiel aan de voorkant gemonteerd omdat het nieuw was. Als je zegt dat ze misschien de band hebben vervangen, wat bedoel je daar dan precies mee? Ik begrijp de term "band" niet. Zou je dat misschien kunnen uitleggen? :huh:

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 8 maanden geleden - 15 jaar en 8 maanden geleden #12758 door handmatig-mechanisch
Om precies te zijn, ze hebben de band van een van de voorwielen vervangen. Controleer of het nog steeds wiebelt op onverharde wegen. Als het een wiellager was, zou het geluid luider zijn wanneer je het op de weg corrigeert; als het een aandrijfas was, zou het geluid stoppen wanneer je de versnellingsbak in neutraal zet. Ik hoop dat dit helpt.
Laatste editie: 15 jaar 8 maanden geleden door .