Zoek MDM

Bulletin

VW Gol 2000 trilt in stuur, zelfs bij lage snelheid

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 7 maanden geleden #12185 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: VW Gol 2000 trilt in stuur, zelfs bij lage snelheid
Waarschijnlijk kan ik het je niet vertellen zonder het gezien te hebben.
Met vriendelijke groet.:)

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 6 maanden geleden #12720 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: VW Gol 2000 trilt in stuur, zelfs bij lage snelheid
Kijk, het is mij overkomen met een Sprinter. Ik had het hulpwiel voorin gezet en door de vervorming van de band (merk Fate) slingerde het stuur zo erg dat ik één wiel naar de berm moest laten zakken om niet harder dan 30 km/u te kunnen rijden. Vertel me eens hoe het met de banden gesteld is. Zet eerst de achterwielen naar voren en de voorwielen naar achteren. Ze hebben de band in de werkplaats vervangen (dat gebeurt wel eens). Groeten.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 6 maanden geleden #12731 door handmatig-mechanisch
Weet je, ik heb ook het reservewiel voorin gelegd omdat het nieuw was. Als je zegt dat ze misschien de band hebben vervangen, bedoel je precies dat. Ik begrijp de term band niet. Zou je me dat uit willen leggen? :huh:

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 6 maanden geleden - 15 jaar en 6 maanden geleden #12758 door handmatig-mechanisch
Meer specifiek hebben ze de banden van een van de voorwielen vervangen. Kijken of hij nog steeds wiebelt op grindwegen. Met vriendelijke groet, als het een lager was, zou het waarschijnlijk meer lawaai maken als je het op de weg corrigeert. Als het een aandrijfas was, zou het geluid minder moeten zijn als je hem in neutraal zet. Met vriendelijke groet, en ik hoop dat dit helpt.
Laatste editie: 15 jaar 6 maanden geleden door .