Zoek MDM

Bulletin

VW Gol 2000 trilt in stuur, zelfs bij lage snelheid

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 8 maanden geleden #11582 door handmatig-mechanisch
VW Gol 2000 trilt in stuur, zelfs bij lage snelheid Gepubliceerd door manual-mecanica
, hallo mensen, hier met een onzekerheid

ik heb een VW gol uit 2000, ongeveer 4 maanden geleden heb ik aandrijfassen (rechts en links) veranderd in een zogenaamd herkenningswerkplaats en ik heb een goed bedrag uitgegeven, na verloop van tijd begon een geluid dat in eerste instantie onmerkbaar was te accentueren, dat enigszins scherp werd naarmate ik accelereerde, ik reed zelfs tot 180 km / u zonder problemen, behalve natuurlijk een licht zoemend geluid,

een paar dagen geleden, heb ik de auto gestart, hem in de eerste, tweede versnelling gezet en het stuur begon vanzelf te bewegen, ik vulde de voorbanden met lucht en het vervaagde een beetje, toen heb ik de druk gekalibreerd en het probleem werd veel merkbaarder, bij 10 km / u bewoog het stuurwiel zoals ik al zei van de ene kant naar de andere

wat is de oorzaak van deze trilling van het stuurwiel, is het een probleem met de besturing, (opgemerkt moet worden dat de auto me iets naar rechts trekt) of heb ik misschien problemen met de kogelgewricht of de terminal, sommige Ze hebben het over de claxon,

ik waardeer uw vriendelijke reactie

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 8 maanden geleden #11617 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: VW Gol 2000 trilt in stuur, zelfs bij lage snelheid
Vriend, het beste wat je kunt doen is het wiel optillen en het verticaal en horizontaal bewegen. De beweging zou nul of zeer minimaal moeten zijn. Dit is een klassiek probleem met de besturing, de aansluitingen en de assen. Het slingeren is een ander probleem. Je zult de lagers en de kogelgewrichten moeten controleren, die de besturing beïnvloeden en de auto naar één kant trekken, aangezien VW een Chinees oog heeft voor het afstellen van de positie van de kogelgewrichten. Ik raad aan om te controleren wat ik je vertel en als alles in orde is, de auto uit te lijnen. Dit is de enige oplossing.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 8 maanden geleden #11623 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: VW Gol 2000 trilt in stuur, zelfs bij lage snelheid
Hallo vriend, in Mexico wordt dit probleem meestal veroorzaakt door kromme velgen of wielen. Het kan ook te wijten zijn aan schade aan het loopvlak van de banden. Dit komt meestal door schade veroorzaakt door slechte wegomstandigheden. Hier hebben we veel last van wat we verkeersdrempels en kuilen noemen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 7 maanden geleden #12140 door handmatig-mechanisch
Hallo: Trillingen kunnen verschillende oorzaken hebben.
Slechte lagers,
een onbalans in het wiel door gebruik, of een verandering in positie.
En ik denk dat de trillingen bij lage snelheden, met een licht geluid wanneer je naar één kant draait, te wijten kunnen zijn aan de aandrijfas die de overbrenging naar het wiel stuurt.
Ik hoop dat dit helpt.:)

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 7 maanden geleden #12149 door handmatig-mechanisch
Ik waardeer uw opmerkingen, maar ik heb nog één vraagje over de cardan: wat is de reden voor de slechte staat ervan? Heeft dit iets te maken met het feit dat ik de aandrijfassen heb vervangen (vanwege slijtage aan de poncho)?