Zoek MDM

Bulletin

Kia Magentis

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 6 maanden geleden #11526 door handmatig-mechanisch
Kia Magentis Geplaatst door manual-mecanica
Hallo allemaal, kan iemand me helpen met een probleem met mijn Kia Magentis 2.0 uit 2005? Het probleem is dat de auto oververhit raakt als ik de stad in rijd. Ik heb de temperatuursensor en de thermostaat vervangen en het probleem is nog steeds hetzelfde, maar alleen in de stad. Op de snelweg werkt het altijd prima. Het koelsysteem is in orde, er lekt geen water, ik zie niets vreemds en ik hoef niet bij te vullen.
Het verveelt me omdat het een probleem is dat zich niet altijd voordoet.
HELP.
MET DE BESTE GROETEN,
Victor Manuel

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 6 maanden geleden #11541 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Kia Magentis
Dit is kenmerkend voor een probleem met de elektrische ventilator, of deze nu heel langzaam of helemaal niet draait. Test eerst de ventilator. Als deze in orde is, vervang dan de temperatuurlamp.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 6 maanden geleden #11556 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Kia Magentis
bedankt Kikemec, ik vergat te vermelden dat de elektrische ventilatoren aangaan als dat nodig is. Ik overwoog dat het probleem mogelijk bij de radiator lag, dat er vuil of iets anders in de weg zat. Zoals ik al een paar keer in dezelfde stad heb gezegd, werkt de auto perfect. Ik durf niet naar de dealer te gaan, want ik heb een keer gevraagd naar de prijs van het plastic instrumentenpaneel dat begon te barsten en in tweeën te splijten. Het antwoord was dat ik het hele instrumentenpaneel moest vervangen: € 480, schandalig...

Bedankt voor uw tijd...
Groeten,

Victor Manuel.