Zoek MDM

Bulletin

PROBLEMEN MET DE HYSOUNG AQUILA GV-250 MOTORFIETS

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 6 maanden geleden - 15 jaar en 6 maanden geleden #11510 door handmatig-mechanisch
PROBLEMEN MET DE HYSOUNG AQUILA GV-250 MOTORFIETS Gepubliceerd door manual-mecanica
Goedenavond;

Ik smeek u om hulp als u mij kunt helpen met een probleem dat ik heb met deze motor.

Mijn probleem is het volgende:

ik heb de carburateur gewassen, de vlotternaalden met hun respectievelijke voetstukken vervangen, de carburateurs weer in elkaar gezet, de motor gestart en een ritje gemaakt om te kijken hoe het was, en toen ik de eerste stop maakte, sloeg hij af, toen dacht ik dat hij zeker koud was, maar ik bleef de test doen en bij elke stop sloeg hij af. Ik ging weer terug naar de werkplaats en constateerde dat er benzine lekte door de ventilatieopeningen waar de vlottercollectoren naartoe gaan... Ik liet de carburateurs zakken, demonteerde de carburateurs en kalibreerde de vlotters opnieuw en hij werd weer in elkaar gezet, ik ging de test opnieuw doen, toen ik hem parkeerde, begon hij benzine te lekken...

De vraag die ik heb is:

Moet ik de vlotters opnieuw kalibreren zodat de naalden sluiten,

kunt u mij helpen?

Kunt u mij de antwoorden sturen die u heeft?

Hoogachtend;

Luis Ching:

PS: Trouwens, ik kan vragen of iemand de catalogi van deze motor heeft, vooral die voor carburateurreparaties...
Laatste editie: 15 jaar 6 maanden geleden door .

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 6 maanden geleden #11535 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: PROBLEMEN MET DE HYSOUNG AQUILA GV-250 MOTORFIETS
Wat er gebeurt is dat het vlotterniveau en de naald niet goed gekalibreerd zijn, waardoor de carburateur overstroomt. U zult deze componenten moeten demonteren en controleren, er is geen ander probleem dan dit.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.