Hallo, vriend. Ik snap niet waarom ze zeggen dat er geen ECU's voor dit model zijn, ook al heb je ze zelf gezien. Sterker nog, ik geloof dat er een chip in de ECU van jouw auto zit, en er zijn programmeerbare ECU's die geleverd worden met een programma en kabels waarmee je ze met je pc kunt programmeren. Mijn advies is om alle technische gegevens van de pagina's die ik je en anderen heb gegeven te verzamelen en ermee naar de monteur te gaan. Samen kunnen jullie de beste kit kiezen. maar als je wilt dat je truck voor wedstrijden wordt gebruikt of zoiets, zul je ook andere dingen moeten doen, zoals de turbo vervangen of door een supercharger vervangen of een dubbele turbo plaatsen, de nokkenas vervangen, titanium drijfstangen monteren, de krukas bewerken om gewicht te verwijderen en de krukpennen vergroten en je zult zien hoe je hem moet balanceren, en roze legering lagers monteren en de cilinderkop bewerken, speciale kleppen monteren, enz., enz. (het houdt nooit op) en dit alles wordt niet door een monteur gedaan, dus je mag zelf kiezen, maar mijn advies is dat je de beslissing neemt in overleg met de monteur die de klus gaat klaren en probeer, indien mogelijk, te praten met mensen die soortgelijk werk hebben gedaan, om hun vaardigheden te controleren. Groeten en we houden contact...