Zoek MDM

Bulletin

MEER VERMOGEN VOOR DE L-200 CLASSIC

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 6 maanden geleden #11532 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: MEER VERMOGEN VOOR DE L-200 CLASSIC
Hallo, vriend. Ik snap niet waarom ze zeggen dat er geen ECU's voor dit model zijn, ook al heb je ze zelf gezien. Sterker nog, ik geloof dat er een chip in de ECU van jouw auto zit, en er zijn programmeerbare ECU's die geleverd worden met een programma en kabels waarmee je ze met je pc kunt programmeren. Mijn advies is om alle technische gegevens van de pagina's die ik je en anderen heb gegeven te verzamelen en ermee naar de monteur te gaan. Samen kunnen jullie de beste kit kiezen. maar als je wilt dat je truck voor wedstrijden wordt gebruikt of zoiets, zul je ook andere dingen moeten doen, zoals de turbo vervangen of door een supercharger vervangen of een dubbele turbo plaatsen, de nokkenas vervangen, titanium drijfstangen monteren, de krukas bewerken om gewicht te verwijderen en de krukpennen vergroten en je zult zien hoe je hem moet balanceren, en roze legering lagers monteren en de cilinderkop bewerken, speciale kleppen monteren, enz., enz. (het houdt nooit op) en dit alles wordt niet door een monteur gedaan, dus je mag zelf kiezen, maar mijn advies is dat je de beslissing neemt in overleg met de monteur die de klus gaat klaren en probeer, indien mogelijk, te praten met mensen die soortgelijk werk hebben gedaan, om hun vaardigheden te controleren. Groeten en we houden contact...

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 6 maanden geleden #11557 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: MEER VERMOGEN VOOR DE L-200 CLASSIC
Hoi jrosacol:
Ik gebruik het niet voor wedstrijden, alleen als ik op vakantie ga, maar ik bereid het wel een beetje impulsief voor. Voor nu, hartelijk dank voor je informatie.
Met vriendelijke groet,
Paulino.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 6 maanden geleden #11563 door handmatig-mechanisch
Waarom modificeer je niet gewoon de cilinderkop?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 6 maanden geleden #11570 door handmatig-mechanisch
Wat zou beter zijn: een regeleenheid plaatsen of de cilinderkop aanpassen?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 6 maanden geleden #11572 door handmatig-mechanisch
Het grote verschil is dat je de regeleenheid kunt activeren en deactiveren. Bij het aanpassen van de cilinderkop staat de auto altijd in de wedstrijdmodus en is het stationair toerental onregelmatig.