Zoek MDM

Bulletin

MEER VERMOGEN VOOR DE L-200 CLASSIC

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 6 maanden geleden #11454 door handmatig-mechanisch
MEER VERMOGEN VOOR DE L-200 CLASSIC Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo, ik heb een Mitsubishi L-200 uit 2004 en ik wilde de regeleenheid vervangen om wat meer vermogen te krijgen. Het blijkt dat ik er veel problemen mee krijg. Als er geen regeleenheid voor dit model is, wat kan ik dan doen?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 6 maanden geleden #11492 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: MEER VERMOGEN VOOR DE L-200 CLASSIC
Hallo vriend, ik wil je graag helpen, maar ik moet een paar dingen weten: welke motor heb je, benzine of diesel, en welke cilinderinhoud? We praten er later over.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 6 maanden geleden #11521 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: MEER VERMOGEN VOOR DE L-200 CLASSIC
Hallo jrosacol:
Motor: Mitsubishi Diesel
type: D:4 D56
Cilinderinhoud: 4 / 2477 cc
Groeten,
Paulino.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 6 maanden geleden #11523 door handmatig-mechanisch
Hallo vriend. Denk na over wat je wilt met je truck en om te voorkomen dat je met vallen en opstaan begint, kun je het beste een complete powerkit kopen die alle onderdelen bevat. De installatie ervan is geen probleem, het hangt er allemaal vanaf wat je wilt uitgeven. Ik stuur je een pagina waar je kunt kiezen tussen prijs en vermogen. Natuurlijk zijn dit de opties die nog op internet te vinden zijn en je kunt zelf kiezen, maar ik raad de Spaanse aan, die zijn daar het beste in. Analyseer de pagina's en de opties die je wilt, dan kunnen we verder praten. Succes.

www.euro4x4parts.com/recambios/i/leva_lda/mitsubishi/l200/

www.demacmotor.com/demac_motor_tienda/sh...ento%20de%20potencia

Houd er bij het tunen van de motor rekening mee dat deze een kortere levensduur heeft (wees voorzichtig).

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 6 maanden geleden #11525 door handmatig-mechanisch
Welke van de drie zou je aanraden? De prijs is geen probleem, maar ik wil de motor niet als een citroen uitpersen. Ik wil dat hij wat meer lef heeft als hij eruit komt, hij is een beetje traag.

www.euro4x4parts.com/recambios/icc1003-1...performance_kit.html
€ 600

www.euro4x4parts.com/recambios/icc1005-1...performance_kit.html
€ 900

www.demacmotor.com/demac_motor_tienda/de...?id=120&nombre=POWER TUNING DID ---- € 551

IK HEB HET HIER GEVONDEN, EEN VAN DE BEKENDSTE ZWITSERSE WERKPLAATSEN, EN ZE HEBBEN ME VERTELD DAT ER OP DIT MOMENT GEEN ECU'S VOOR DAT MODEL ZIJN.
www.digitaltuning.ch/contatti.php?m=5&s=7&co_id=5