Zoek MDM

Bulletin

MEER VERMOGEN VOOR DE L-200 CLASSIC

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 10 maanden geleden #11454 door handmatig-mechanisch
MEER VERMOGEN VOOR DE L-200 CLASSIC Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo, ik heb een Mitsubishi L-200 uit 2004 en ik wilde de regeleenheid vervangen om wat meer vermogen te krijgen. Het blijkt dat ik er veel problemen mee krijg. Als er geen regeleenheid voor dit model is, wat kan ik dan doen?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 10 maanden geleden #11492 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp Re: MEER VERMOGEN VOOR DE L-200 CLASSIC
Hoi vriend, ik wil je graag helpen, maar ik heb een paar dingen van je nodig: wat voor motor heb je, benzine of diesel, en wat is de cilinderinhoud? We praten er later over.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 10 maanden geleden #11521 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp Re: MEER VERMOGEN VOOR DE L-200 CLASSIC
Hallo jrosacol:
Motor: Mitsubishi Diesel
type: D: 4 D56
Cilinderinhoud 4 / 2477 cc
Met vriendelijke groet,
Paulino.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 10 maanden geleden #11523 door handmatig-mechanisch
Hallo vriend. Als je nadenkt over wat je wilt voor je truck, en om trial and error te voorkomen, is het het beste om een ​​complete powerkit te kopen. Deze bevat alle benodigde onderdelen en de installatie is niet zo moeilijk; het hangt allemaal af van je budget. Ik stuur je een link naar een website waar je kunt kiezen op basis van prijs en vermogen. Natuurlijk zijn er online genoeg van dit soort kits te vinden, en je kunt er een willekeurige kiezen, maar ik raad de Spaanse merken aan; die zijn de beste in dit segment. Bekijk de websites en kijk wat je wilt, en dan kunnen we weer verder praten. Succes!

www.euro4x4parts.com/recambios/i/leva_lda/mitsubishi/l200/

www.demacmotor.com/demac_motor_tienda/sh...ento%20de%20potencia

Houd er bij het tunen van de motor rekening mee dat de levensduur korter zal zijn (wees voorzichtig).

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 10 maanden geleden #11525 door handmatig-mechanisch
Welke van de drie zou je aanraden? De prijs is geen probleem, maar ik wil de motor niet tot het uiterste drijven. Ik wil dat hij wat meer pit heeft bij het accelereren; hij is nu een beetje traag.

www.euro4x4parts.com/recambios/icc1003-1...performance_kit.html
€600

www.euro4x4parts.com/recambios/icc1005-1...performance_kit.html
€900

www.demacmotor.com/demac_motor_tienda/de...?id=120&nombre=POWER TUNING DID ---- €551

Ik heb het hier nagevraagd, bij een van de meest gerenommeerde Zwitserse werkplaatsen, en zij vertelden me dat er momenteel geen ECU's beschikbaar zijn voor dat model.
www.digitaltuning.ch/contatti.php?m=5&s=7&co_id=5