Zoek MDM

Bulletin

HEEFT U PROBLEMEN MET EEN VOERTUIG?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 6 maanden geleden #12895 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Ik heb een werkplaatshandboek voor een Fiat Siena nodig
Je helpt me hier niet echt mee. Kijk in de papieren van de auto of er
cilinderinhoud
in kW of pk
, bijvoorbeeld het motortype 176B3.000.
Geef me ook het volledige chassisnummer in Europa. Dat bestaat uit 17 cijfers en begint met ZFA000000*00000000
Benzine
Benzine Turbo
Diesel
Diesel Turbo.
Als je niets van dit alles kunt vinden, stuur me
dan wat foto's. Ik denk dat je geen probleem zult hebben als je een nieuwe originele riem plaatst. De markeringen staan op de riem en die moeten overeenkomen met de markeringen op de poelies en tandwielen. [img/] [img/]
Het onderwerp is gesloten.
  • handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 6 maanden geleden #12898 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: HEEFT U PROBLEMEN MET EEN VOERTUIG?
Reactie van Fiat. Kijk, ik ben nieuw op het forum, maar ik heb ook een handleiding nodig voor een Nissan X-Trail uit 2002 met een YD22 dieselmotor. Ik heb graag jullie hulp nodig. En voor de Fiat-fan: er is een website genaamd tipete.com. Er zijn verschillende handleidingen voor die auto's, en ze zijn gratis. Groeten. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen met mijn probleem. :S
  • handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 6 maanden geleden #12903 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: HEEFT U PROBLEMEN MET EEN VOERTUIG?
Hallo TonyGTV, siësta's daar, help me alsjeblieft. Ik heb problemen met een X Trail pick-uptruck, een YD22 dieselmotor uit 2002, 2200 cilinders. Ik heb dringend hulp nodig. Of iemand die mijn bericht ziet. Stuur me alsjeblieft een reactie op mijn e-mail. :onzeker:
  • handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 6 maanden geleden #12908 door handmatig-mechanisch
Hallo!!! Ik heb een Suzuki Grand Vitara uit 2001, Guatemala, 2500cc motor, 4x4, airco met airco. Het probleem is dat hij een paar dagen geleden een geluid begon te maken als een hydraulische booster toen ik hem 's ochtends startte, maar na een paar seconden was het weg. Ik heb de olie laten verversen en ze hebben er 20W40 in gedaan, maar nu is het geluid niet weg en gaat het olielampje aan en uit. Kan iemand mij helpen?
Bedankt
  • handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 6 maanden geleden #12909 door handmatig-mechanisch
Antwoord voor Suzuki Gran Vitara... Volgens uw beschrijving zou uw motor versleten krukas- en krukaslagers kunnen hebben. Deze moeten vervangen worden. Daarom gaat het lampje aan en uit en is er oliegeluid te horen. Er zou een probleem met de oliepomp kunnen zijn. Ook het olielampje moet vervangen worden. :lachen: