Zoek MDM

Bulletin

HEEFT U PROBLEMEN MET EEN VOERTUIG?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 8 maanden geleden #11835 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: HEEFT U PROBLEMEN MET EEN VOERTUIG?
Controleer de compressieverhouding. Ik weet niet of je de andere kleppen hebt gecorrigeerd, en je zou de timingmarkeringen opnieuw moeten controleren of het motortimingschema erbij moeten pakken.
Het onderwerp is gesloten.
  • handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 8 maanden geleden #11847 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: HEEFT U PROBLEMEN MET EEN VOERTUIG?
Hallo. Ik ben nieuw op deze website en zou graag willen weten of u me kunt helpen. Ik heb een Fiat Punto 1.2 benzinemotor uit 2000 en ik heb een probleem. De ventilator van de auto blijft constant draaien, waardoor de accu leegloopt. Ik zou graag willen weten hoe ik dit kan oplossen. Ik ben bij een automaterialenzaak geweest en ze vertelden me dat er geen temperatuurregelaar in zit. Ik weet niet zeker of dat helemaal klopt.
  • handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 8 maanden geleden #11851 door handmatig-mechanisch
Hallo allemaal, allereerst wil ik mijn excuses aanbieden omdat ik niet op veel van jullie berichten reageer. Eén daarvan is vanwege mijn werk, dat veel van mijn tijd in beslag neemt. Ik zal proberen om te blijven antwoorden op vragen die binnen mijn bereik liggen. Een andere reden is dat sommige van jullie vragen gaan over voertuigen waar ik niet bekend mee ben, aangezien het wagenpark in Mexico totaal anders is dan dat in Zuid-Amerika. Ik zal mijn best doen om jullie te helpen op een manier die binnen mijn bereik ligt.
  • handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 6 maanden geleden #12723 door handmatig-mechanisch
Hallo, ik heb een Mercedes Benz Sprinter 310d (met een Maxion HS 2,5L turbodieselmotor). Onlangs heb ik een motorcontrole gehad (met 20.000 km op de teller) en het spruitstuk genereerde zoveel hitte dat de schutbordbekleding van de motor vlam vatte. Ik was niet aan het bijvullen toen het gebeurde. Wat kan de oorzaak van dit probleem zijn? Hij staat al 3 maanden stil en ik heb hem niet meer gestart uit angst dat het weer zou gebeuren.
  • handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 6 maanden geleden #12739 door handmatig-mechanisch
Waarschijnlijk is het relais R6 of R7.

Bijgevoegd bestand:

Bestandsnaam: installatie...2000.doc
Bestandsgrootte: 116,5 KB