Bedankt. Ik ga het bekijken en volgende week weer online om je te laten weten wat er aan de hand is. Ik werk de hele week in de bergen en heb geen internet. Hoe dan ook, bedankt.
Hallo, ik heb een A6 3.0 uit juli 2004, modeljaar 2005, en de garage vertelde me dat de EGR-klep vuil is, maar ik weet niet waar hij zit. Ik zou graag willen weten waar hij zit en hoe ik hem kan schoonmaken, aangezien de reparatie me tussen de 300 en 500 euro zou kunnen kosten. Bedankt. Als er een foto, handleiding of tutorial over is, zou dat geweldig zijn.
Hallo, ik heb problemen met mijn Daewoo Lanos 1.5 motor uit 1999. De schroef die de distributieriemspanner vasthoudt is afgebroken, de vier uitlaatkleppen zijn verbogen en één hamer van de tuimelaar is afgebroken. De camera is neergelaten, de betreffende kleppen zijn vervangen en alle motoronderdelen zijn gemonteerd. De motor is op tijd gezet, de krukas is gedraaid en zuiger nummer 1 is bovenaan geplaatst. Vervolgens is de nokkenas naar de merkstreep gebracht. De distributieriem is gemonteerd, alles is gemonteerd en de motor is gestart. De motor lijkt bij het starten niet op tijd te staan, maar de bougie is uit cilinder 1 verwijderd. De nokkenas is naar de merkstreep gebracht en de punten kloppen. Ik heb dringend een antwoord nodig en alvast bedankt. Ik hoop dat u mij kunt helpen... Dank u wel.
Trouwens, ik heb gecontroleerd of de bougies stroom krijgen, ik heb gecontroleerd of de injectoren brandstof sturen, ik heb de druk van de brandstofpomp gecontroleerd en die werkt prima, de dynamo geeft voldoende ampère aan