Zoek MDM

Bulletin

HEEFT U PROBLEMEN MET EEN VOERTUIG?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 8 maanden geleden #11766 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: HEEFT U PROBLEMEN MET EEN VOERTUIG?
Hallo vriend, ik heb een probleem dat niet zo ernstig is, maar ik zou het graag willen oplossen. Ik heb in Mexico een GMC Sierra 90. Hij is van Noord-Amerikaanse oorsprong. Het is een automatische 4x4 met een 5,7 liter motor. Het probleem is dat de 4x4 prima werkte en er een lampje ging branden aan de onderkant van de versnellingspook, wat aangaf dat hij actief was. Dit stopte toen ik de 4x4 activeerde en de 4x4 niet inschakelde, maar als ik hem in 4 liter zet, schakelt hij wel in en voelt de 4x4 goed aan, maar het lampje gaat ook niet aan. Ik hoop dat je me kunt helpen. Groeten
Het onderwerp is gesloten.
  • handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 8 maanden geleden #11768 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: HEEFT U PROBLEMEN MET EEN VOERTUIG?
U geeft niet aan of de dynamo is gecontroleerd. Normaal gesproken wordt de accu door dit onderdeel opgeladen als de motor draait.
  • handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 8 maanden geleden #11773 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Cilinderkop opnieuw vastdraaien
Hallo: Allereerst wil ik even gedag zeggen. Dit is mijn eerste contact met u vanuit Concepción, Chili. Ik groet u. De vraag is: wat zijn de afmetingen, indien van toepassing, voor het opnieuw vastdraaien van de cilinderkop van een Toyota Corona GLI uit 1998? Dank u wel.
  • handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 8 maanden geleden #11783 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Cilinderkop opnieuw vastdraaien
Hallo, voor het kopkoppel raad ik u aan om automecanico.com te bezoeken. Daar vindt u relevante informatie. Het is een pagina speciaal voor monteurs. Ik vind het leuk en ik raad het aan. Groeten.
  • handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 8 maanden geleden #11784 door handmatig-mechanisch
Kijk, je moet eerst het elektrische circuit van de 4x4-richtingaanwijzer controleren, controleer de overdracht. Zoek informatie op de website automecanico.com. Laat het me weten als je vragen hebt. Groeten.