Zoek MDM

Bulletin

HEEFT U PROBLEMEN MET EEN VOERTUIG?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 8 maanden geleden #11717 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: HEEFT U PROBLEMEN MET EEN VOERTUIG?
Het antwoord is voor de partner van de atos, ik zal je later een suggestie geven
Het onderwerp is gesloten.
  • handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 8 maanden geleden #11718 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: HEEFT U PROBLEMEN MET EEN VOERTUIG?
Ik heb een fout gemaakt in je antwoord op het forum. Ik heb het geplaatst in het forum over een ranger die problemen heeft. Sorry, en houd me op de hoogte.
  • handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 8 maanden geleden #11719 door handmatig-mechanisch
Hallo, hoe gaat het?

Ik heb een gebruikte Fiat Stilo 1.8 16V gekocht. Het probleem is dat de motor klinkt alsof de klepstoters of hydraulische pompen defect zijn.

Er zijn maar weinig auto's van dat model hier in Peru aangekomen... en volgens de dealer maken ze allemaal dat geluid na een bepaalde kilometerstand, maar het is normaal; het is gewoon het geluid.

Ik heb online gelezen dat dit een bekend probleem is met die motor, met de geavanceerde variator, maar er is een trucje om het geluid te verminderen of te elimineren zonder de variator te hoeven vervangen.

De dealer garandeert overigens niet dat het vervangen van de variator het geluid zal elimineren.

Heeft u ideeën om dat geluid te elimineren?

Bedankt,

Jorge I.
  • handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 8 maanden geleden #11723 door handmatig-mechanisch
Hallo vriend,
ik heb een Hyundai Atoz automaat uit 1999 die veel brandstof verbruikt. In de stad ligt het verbruik op 12 km per liter. Ik heb gehoord dat dit weinig is voor een motor van 800 cc. Wat kan ik doen om het verbruik te verbeteren? Op de snelweg ligt het verbruik op 16 km per liter.
  • handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 8 maanden geleden #11739 door handmatig-mechanisch
Hallo vriend, ik heb een probleem met een Amerikaanse Ford 150, model 98. Het diefstalwaarschuwingslampje knippert op het dashboard en hij wil niet starten. Eerst deed hij het alleen 's ochtends, maar nu helemaal niet meer. De stroom naar de benzinepomp is uitgevallen. Ik heb hem al direct aangesloten en de pomp werkt. Er is vonk bij de bougies, maar geen signaal bij de injectoren. Als je me kunt helpen,