Zoek MDM

Bulletin

HEEFT U PROBLEMEN MET EEN VOERTUIG?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 6 maanden geleden #11629 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: HEEFT U PROBLEMEN MET EEN VOERTUIG?
Sorry, ik kan je niet helpen. Ik heb die informatie niet. Er is heel weinig informatie over dieselvoertuigen. We moeten onze collega's die die informatie wel hebben, aanmoedigen om die te delen, zodat we beter kunnen samenwerken en ervaringen kunnen uitwisselen. Het spijt me.
Het onderwerp is gesloten.
  • handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 6 maanden geleden #11631 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: HEEFT U PROBLEMEN MET EEN VOERTUIG?
Allereerst, hallo allemaal en gefeliciteerd met deze geweldige pagina.
Het is erg nuttig geweest bij de restyling van mijn Nissan Almera uit 2004.

Maar mijn probleem is het volgende.

Mijn vader heeft een Renault Express op benzine zonder airco (sorry, ik weet niet welk model het is; ik vertel je morgen meer). Hij is hem laten nakijken en ze vertelden hem dat de stofhoezen gebarsten waren en de stuurstanglagers kapot waren. Mijn probleem is dat ik hier geen informatie over kan vinden.

Elke keer als er iets kapot gaat aan mijn Almera, repareer ik het zelf. Ik heb ook de werkplaatshandleiding van de Almera hier gedownload, maar ik vond alleen de handleidingen van de motor en de versnellingsbak van de Express. Dus ik wilde vragen of je me wat tips kunt geven over hoe ik het zelf kan repareren, want ik denk niet dat het te moeilijk is.

Maar goed, ik dwaal af. Als je meer informatie nodig hebt of vragen hebt, vraag het me gerust, oké?

Ik hoop dat je me kunt helpen. Ik vertrouw erop dat je dat kunt. Ik kijk uit naar je antwoord.

Bedankt dat je tenminste naar me hebt geluisterd, en bedankt voor alles.;)
  • handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 6 maanden geleden #11639 door handmatig-mechanisch
Hallo, ik hoop dat u mij kunt helpen met een Seat Ibiza 1.6 liter uit 2004. Het probleem zit in de bediening van het portierslot. Met de sleutel in de deur activeert en deactiveert het alarm, maar niet met de afstandsbediening. De batterijen in de afstandsbediening zijn vervangen en ik heb een CJ4-code. De afstandsbediening geeft aan dat de procedure is voltooid, maar de afstandsbediening werkt nog steeds niet. Wat kan ik doen of waar kan ik een werkplaatshandboek vinden om de leidingen en spanningen te controleren?

Alvast bedankt voor uw aandacht.
  • handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 6 maanden geleden #11681 door handmatig-mechanisch
Wat moet u als eerste controleren? Als de unit handmatige ramen heeft, moet u de comfortgroep invoeren. Als de unit elektrische ramen heeft, centrale vergrendeling, moet u de codes opvragen om te zien welke code het systeem markeert. In uw geval moet u eerst de bedieningen deactiveren en deze vervolgens bij de CJ4 configureren. En hoeveel gaat u programmeren? Heeft u het programma in de CJ4 geactiveerd?
  • handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 6 maanden geleden #11684 door handmatig-mechanisch
MERK SUBMERK LAND
JAAR INJECTIETYPE
MOTOR
TRANSMISSIE T/M OF T/A INDIEN ER
AIRCONDITIONING IS,
IS HET EEN 4X4 STORING
SYMPTOOM
DAT ER EEN
DTC IS GEVONDEN

Dodge Atos India
2007
1.1
T/M
Zonder A/C

Hij rammelt een beetje bij het starten en bij het schakelen naar de 2e versnelling, en als de auto beladen is en er om vermogen wordt gevraagd, reageert hij met een foutmelding alsof het aan de stroomkabels ligt, maar als dat niet zo is, valt hij niet uit.
Ik heb de kabels al vervangen en het is precies hetzelfde: als ik snel start, valt hij pas uit als ik hem in de 3e versnelling zet. Ik merk alleen dat hij wat trager rijdt bij normaal rijden.

De foutcode wordt doorgegeven aan de klopsensor, maar ik heb deze nergens anders kunnen vinden dan bij de dealer. De prijs bedraagt meer dan $ 1.000,00. Weet u een plek waar ik deze kan vinden en waar het goedkoper is om de test te doen?