Hé jrosacol! Bedankt voor je reactie.
Vandaag heb ik de kop waar de olie omhoog gaat, met een brander doorgebrand. Ik heb het filter en de olie vervangen en toen ik hem startte, merkte ik dat de druk aan de kant waar geen probleem is, de oliestroom leek te variëren. Plotseling zag ik een continue stroom en leek de druk te dalen. Ik weet niet of ze allemaal met dezelfde stroomsnelheid moeten werken of dat het ongelijkmatig is... maar in het geval van de kop waar de olie niet stroomt, blijft de olie hetzelfde zonder omhoog te gaan... Laten we eens kijken of de volgende informatie nuttig voor je is. De truck heeft al een zeer hoge kilometerstand van meer dan 200.000 kilometer, maar toen de koppen werden verwijderd, merkte de monteur op dat de cilindervoeringen in goede staat waren, aangezien ze geen slijtage vertoonden en nog lang meegingen... Zou het kunnen dat de pomp vervangen moet worden vanwege de kilometerstand?
Is het in het geval van de lagers die je op de nokkenas noemt nodig om deze te verwijderen en naar de slijperij te brengen voor afstelling, of wat is de aanbeveling? Ik waardeer je reactie.