Zoek MDM

Bulletin

Hoe open je een autodeur zonder iets kapot te maken?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 6 maanden geleden #11376 door handmatig-mechanisch
Hoe open je een autodeur zonder iets kapot te maken? Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo, ik wil je graag feliciteren met dit fantastische forum. Ik zal nu proberen het probleem zo goed mogelijk uit te leggen:

de auto heeft een tijdje stilgestaan en daardoor is de accu helemaal leeg.

Hij heeft centrale vergrendeling en ik kan hem niet openen met de afstandsbediening, noch met de mechanische sleutel of de passagierssleutel, en de kofferbak gaat van binnenuit open.

Kan iemand me alsjeblieft vertellen hoe ik een portier kan openen zodat ik de motorkap kan openen en de accu kan opladen zonder een raam of het slot van de auto te hoeven breken?

Ik heb je hulp nodig. Bedankt voor je medewerking.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 6 maanden geleden #11474 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Hoe open je een autodeur zonder iets kapot te maken?
welke auto is het?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 6 maanden geleden #11478 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Hoe open je een autodeur zonder iets kapot te maken?
Het is een Golf GTI2000 en ik heb het al opgelost.
Als ik de kledinghanger in het passagierscompartiment leg om aan de deurgreep te trekken, werkt het ook niet, onmogelijk om te openen.
De oplossing was om de acculader te gebruiken en een aansluitpunt te vinden dat rechtstreeks naar de accu loopt, zoals de startmotor of Benlli. Als je onder de auto staat, in de motorruimte, en de negatieve kabel (rood) aansluit op de startmotor en de positieve kabel (zwart) op het chassis van de auto, kun je de auto in 30 seconden openen.

Bedankt en met vriendelijke groet.