Zoek MDM

Bulletin

Help mijn Renault Megane II zekeringen

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 7 maanden geleden #11191 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Hulp bij de zekeringen van mijn Renault Megane II
Nee broeder, laat de naaf op het chassis zitten en de plus op de accu. Werkt de zekering voor het dimlicht samen met de anderen?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 7 maanden geleden #11192 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Hulp bij de zekeringen van mijn Renault Megane II
Man, je hebt waarschijnlijk kortsluiting in het pad van de 7,5 ampère zekering. Als de zekeringen blijven doorslaan, zelfs met hogere zekeringen dan de originele, kun je het beste de kabelboom losmaken en controleren of deze niet vastzit aan andere kabels en dat de zekering daardoor doorslaat.

Ik hoop dat deze informatie helpt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 7 maanden geleden #11195 door handmatig-mechanisch
Ik waardeer jullie antwoorden enorm, maar ik denk dat er ergens kortsluiting zit in een of ander positielicht dat die zekering regelt, want de fase is in orde en nu zit de kabel die de motorkap opent vast xD en zelfs bij de derde plek krijg ik hem niet open. Dus ik breng hem naar een garage om te kijken of ze weten dat je ook de distributieriem en die dingen moet vervangen. Heel erg bedankt, een knuffel.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 7 maanden geleden #11196 door handmatig-mechanisch
Weet iemand trouwens hoe je bij het mechanisme van de Renault Megane (die met de korte onderkant) komt om de motorkap te openen? xD De kabel is aan de voorkant losgeraakt en ik heb geprobeerd om de kabel met een tang eruit te trekken, maar hij komt er niet uit, maar hij gaat ook niet open, hehehe. Weet iemand ook hoeveel de spanbanden en de rolset me kosten? xD Nogmaals bedankt