Ik heb een Ibiza 1.2 van de tweede generatie, die in 1993 in productie is genomen. Het probleem is dat de auto al een tijdje stilstaat tijdens het rijden, wat gevaarlijk is voor mij en andere bestuurders. Soms start hij als hij stilstaat, en soms duurt het even. Ik heb de auto al een paar keer naar de garage gebracht en ze vertelden me dat het de bobine of de verdeler was. Ze vervingen de bobine en de auto werkte een tijdje prima, maar het probleem begon opnieuw. Ze vervingen de verdeler en die werkte nog steeds slecht. Dus vervingen ze de bobine opnieuw. Die werkte een paar dagen goed en toen ging hij weer kapot. Ze zeiden dat het weer de bobine was en dat ze hem gratis zouden vervangen, omdat hij nog onder de garantie viel. Maar een paar dagen geleden ging hij weer kapot en moet ik hem naar de garage brengen. Ik weet echter niet wat ik moet doen, want ik voel me helemaal niet op mijn gemak bij de gedachte dat de auto elk moment kan stilvallen. Ik durf er natuurlijk niet mee de weg op te gaan. Weet
iemand wat er mis zou kunnen zijn met de auto?
Bedankt
.