Zoek MDM

Bulletin

Probleem met Blazer 99 Box

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 10 maanden geleden #11066 door handmatig-mechanisch
Probleem met Blazer 99 versnellingsbak Geplaatst door manual-mecanica
Hallo broeders! Ik heb een Blazer 4x4 automaat uit 1999, de versnellingsbak slipt niet! Hij schakelt perfect in de DRIVE-stand! Hetzelfde geldt voor de neutraalstand en de achteruitversnelling! Maar de 3e, 2e en 1e versnelling werken niet.:onzeker: Als je bergafwaarts rijdt en je zet hem in een van die versnellingen en hij schakelt niet in, wat zou het dan kunnen zijn?:S

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 10 maanden geleden #11076 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Probleem met de 99 Blazer-versnellingsbak
Als de doos elektronisch is, is de kans groot dat er een elektrisch onderdeel kapot is. Het kan gaan om een van de kleine drukventielen binnenin of een vuil filter. In ieder geval moet u de doos demonteren en ik raad u aan om dat niet zelf te doen. Het demonteren van zo'n onderdeel vergt veel ervaring en is erg ingewikkeld. Breng de doos naar een werkplaats en bespaar uzelf veel tijd.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 7 maanden geleden #12015 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Probleem met de 99 Blazer-versnellingsbak
Ik denk dat handleidingen daar voor zijn, toch? Daarom delen we handleidingen en oplossingen, zodat iedereen die dat wil het op zijn eigen manier kan doen. Of worden zulke handleidingen niet door professionals gemaakt?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 7 maanden geleden #12115 door handmatig-mechanisch
Hoi, ik had een Blazer met hetzelfde probleem. De oplossing was om de wikkelingen van de sensorklep te solderen en dat was het. De dealer zei dat ze de hele kast moesten demonteren, maar dat is niet het geval.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 1 maand geleden #16347 door handmatig-mechanisch
Wat is dat sensorventiel? Waar zit het? Ik word nu al gek van het kastje hahaha :lachen: