Zoek MDM

Bulletin

Stoel 127 afstellen

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 7 maanden geleden #11064 door handmatig-mechanisch
Seat 127 Tune-up Geplaatst door manual-mecanica
Hallo allemaal, ik schrijf dit omdat ik een beetje wanhopig ben over mijn auto. Een maand geleden ging mijn Seat 127 Fura uit 1983 kapot. Ik wilde hem niet naar de garage brengen, dus besloot ik hem zelf te repareren. Toen ik de motorruimte opende, zag ik dat de contactpunten aan elkaar vastzaten en dat de versnellingspook kapot was. Dus ben ik naar een sloop gegaan en heb ik een versnellingspook gekocht om hem te monteren. Mijn probleem is dat ik de versnellingspook heb gemonteerd, en ik heb de handleiding van de auto, maar die is niet erg duidelijk, en ik krijg de auto niet startklaar. Als iemand weet hoe ik hem moet afstellen, help me dan alsjeblieft. Bedankt.
Ik denk dat het probleem in de positie van de versnellingspookpijp zit, maar ik weet het niet.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 7 maanden geleden #11084 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Seat 127 Tuning
Beste vriend, ik hoop dat ik je kan helpen met het volgende: verwijder de bougie van cilinder 1, draai de motor naar rechts en wanneer de zuiger omhoog komt in de compressiefase, dat wil zeggen wanneer je merkt dat hij opblaast, draai hem dan helemaal omhoog. Je weet het omdat de box een register heeft en daar zet je hem op nul.
Plaats vervolgens de verdeler, de pijp gericht op 1, stel de ontstekingsvolgorde in op 1-3-4-2, en hij zou moeten starten. Als je vragen hebt, laat het me dan weten en ik zal je op alle mogelijke manieren helpen.
Groeten uit Tenerife

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.