Zoek MDM

Bulletin

DT466E INTERNATIONALE MOTORFOUTEN

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 7 maanden geleden #11039 door handmatig-mechanisch
DT466E INTERNATIONALE MOTORFOUTEN Gepubliceerd door manual-mecanica
Goedemorgen vrienden, ik heb een truck met een DT466E-motor met een defect. Hij start prima, maar bij 1200 tpm stopt hij met accelereren en schakelt hij over naar een lage versnelling. Ik heb de acceleratiesensor al vervangen, maar het heeft geen verbetering opgeleverd. Als iemand het weet, alvast bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 6 maanden geleden #11372 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: DT466E INTERNATIONALE MOTORFOUTEN
Probeer de computer los te koppelen, zodat alle opgeslagen gegevens worden verwijderd.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 6 maanden geleden #11383 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: DT466E INTERNATIONALE MOTORFOUTEN
Ik denk dat hetzelfde gebeurt als de gegevens worden opgeslagen en niet goed werken. Controleer nu de liftklep en zorg ervoor dat deze niet te hard staat.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 1 maand geleden #14381 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: INTERNATIONALE DT466E MOTORFOUTEN
Kijk, misschien was het niet het verkeerde pedaal, aangezien het VIN van de auto verandert. Ik raad je aan om te controleren met een ander pedaal en een koolstofweerstand van 1200 ohm op de letter D van het pedaal te plaatsen
om de stationair-validatiestroom te verlagen, wat het meest waarschijnlijk is. Ik raad ook aan om de zekering van het gaspedaal te controleren.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 9 maanden geleden #17205 door handmatig-mechanisch
Hé, ik heb hetzelfde probleem. Het zou te veel gevraagd zijn als je zou willen delen hoe je het probleem hebt opgelost. Alvast bedankt.
;)