Zoek MDM

Bulletin

Probleem met koppelcilinder van Renault Xpress

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 7 maanden geleden #10995 door handmatig-mechanisch
Probleem met Renault Xpress koppelkamer Geplaatst door manual-mecanica
Goedenavond allemaal, ik kom uit Venezuela. Ik heb een Renault Xpress, het 1.4 model, die volledig gesloten is zonder achterruiten! Mijn probleem is dat ik de camera moet laten zakken om de pakkingen te vervangen, maar ik kan het exacte aanhaalmoment voor de bouten die de camera op zijn plaats houden niet vinden. Als iemand me kan helpen, het model dat de camera aangeeft is FDP 52. Kan iemand me helpen met een handleiding of zoiets, want geen van de handleidingen die ik heb gedownload zijn nuttig! Heel erg bedankt allemaal. :(

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 7 maanden geleden #10998 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Probleem met de koppelkamer van de Renault Xpress
Download de autogegevens, het koppel staat erbij, of zet de motoraanduiding in dit bericht, zodat ik ernaar kan zoeken en het naar je kan sturen. Vermeld ook of het een diesel- of benzinemodel is.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 7 maanden geleden - 15 jaar en 7 maanden geleden #11000 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Probleem met de koppelkamer van de Renault Xpress
Hoe goed is het benzinemodel? En het is de 1.4 met de Energy-motor. Volgens wat ze me vertelden, woog hij 23 kilo, maar ik zal de handleiding die je me vertelde downloaden om te kijken of die voor mij geschikt is. Heel erg bedankt.
Laatste editie: 15 jaar 7 maanden geleden door .