Zoek MDM

Bulletin

Opel Corsa, 1995

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 10 maanden geleden #11033 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Opel Corsa, 1995
Bedankt dat u ons op de hoogte houdt. Ik begrijp volledig waarom u het probleem graag opgelost had willen hebben. Groeten en fijne feestdagen vanuit Mexico.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 5 maanden geleden #13481 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Opel Corsa, 1994
Hallo forumleden, hier leg ik een probleem voor met een Opel Corsa uit 1994, Spaanse motor, dubbele nokkenas en een 1.6 GSI-motor. Het injectiesysteem van deze auto is een Multitec S 94, multipoint. De regeleenheid of ECU is 16163479 en de fabrikantcode is SL. Het probleem is als volgt: de auto startte helemaal niet. Ik heb een probleem met de krukas en de spiebaan opgelost, maar de krukas is losgeraakt en nu start hij helemaal niet meer. Ik moet de naam van elke pin van de ECU weten om de bedrading te controleren en of iemand iets weet om hem aan de praat te krijgen. Er is geen vonk, er is geen vonk. Zou het een krukassensor kunnen zijn? Als iemand iets weet, help me dan. Dit is mijn e-mailadres. of een werkplaatshandboek

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 3 maanden geleden #14711 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Opel Corsa, 1994
Ik zou graag willen weten of je een handleiding hebt gevonden voor het elektrische of elektronische gedeelte van de Corsa van Indica, en waar ik die kan vinden. Ik heb ook problemen met de ontsteking.