Zoek MDM

Bulletin

STUURBEKRACHTIGINGSPROBLEMEN SEAT IBIZA TDI 100 CV 06

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 8 maanden geleden #10851 door handmatig-mechanisch
Stuurbekrachtiging problemen Seat Ibiza TDI 100 CV 06 Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo, ik merk al een tijdje dat de besturing van mijn Seat Ibiza "schokjes" geeft. Ik heb zelfs het idee dat de besturing stug wordt bij het remmen in bochten en dan niet meer reageert. Ik heb een aantal monteurs geraadpleegd en zij vertellen me dat het waarschijnlijk een defect is aan de accu of de dynamo, aangezien deze auto elektrohydraulische stuurbekrachtiging heeft. Weet u misschien iets meer over dit onderwerp of is u iets soortgelijks overkomen? Alvast bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 8 maanden geleden #10859 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: STUURBEKRACHTIGING PROBLEMEN SEAT IBIZA TDI 100 PK 06
Als het elektrohydraulisch is, heb je mogelijk een probleem met de stroomvoorziening, maar ik denk niet dat het de dynamo of de accu is, want er zouden andere componenten kapot kunnen gaan, zoals de aansluiting van de elektronische besturing. Kijk, hier in Chili hebben Hyundais dat probleem. Omdat het duur is om te repareren, demonteer ik ze en laat ik ze mechanisch zitten. Ze zijn zachter dan wanneer je ze gewoon annuleert of een hydraulische aanpast.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.