Zoek MDM

Bulletin

Elektrisch probleem met VW Golf IV-spiegels

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 8 maanden geleden #10698 door handmatig-mechanisch
Elektrisch probleem met de spiegels van de VW Golf IV. Gepubliceerd door manual-mecanica.
Nou, het probleem is dit:

de elektrische spiegels, die van binnenuit worden bediend met een klein hendeltje naast het portier aan de bestuurderskant, reageren niet op de hendel. Deze hendel bedient de beweging in de linker- en rechterspiegel.

Hij werkte niet meer omdat een auto laatst de mijne (die van de bestuurder) met zijn achteruitkijkspiegel raakte, en geen van beide werkt meer.

Ik heb de zekering gecontroleerd, maar die lijkt in orde. Hoe dan ook, als iemand me een idee kan geven waar ik moet kijken of wat ik moet doen, zou dat een gunst zijn. Bedankt.:)

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 8 maanden geleden #10720 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Elektrisch probleem met VW Golf IV achteruitkijkspiegels
Het eerste wat je moet doen is controleren of er stroom staat op het hendeltje, zoals jullie dat noemen. Als er stroom staat, controleer dan ook of er stroom staat op de spiegels. Doe dat eerst en laat het ons weten.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 8 maanden geleden #10721 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Elektrisch probleem met VW Golf IV achteruitkijkspiegels
en controleer de relais,