Zoek MDM

Bulletin

dieselpomp is gevuld

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 8 maanden geleden #10687 door handmatig-mechanisch
Dieselpomp is niet geprepareerd. Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo, ik wil graag dit probleem met een Peugeot Boxer-busje bespreken. Als de auto een paar dagen niet is gestart, hoor ik bubbels in de tank en moet ik hem ontluchten met de knop van het dieselfilter. Dat duurt vrij lang, ongeveer een half uur. Als ik hem eenmaal heb gestart, werkt hij prima, totdat hij weer een tijdje niet start. Ik heb hem al een paar keer naar de garage gebracht, maar ze hebben het probleem niet kunnen vinden. Ik wilde ook vragen of iemand weet of er een terugslagklep in de inlaatbuis van de tank zit.
Bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 8 maanden geleden #10694 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: dieselpomp is niet geprepareerd
GOEDE MORGEN, CONTROLEER OF DE AANSLUITINGEN IN GOEDE STAAT ZIJN EN OF ZE GOED VASTZITTEN. CONTROLEER OF DE FILTERS GOED ZIJN AANGESLOTEN, CONTROLEER DE RETOURKLEP VAN DE POMP, DEZE KAN OPEN STAAN, EN LOS DE POMP. CONTROLEER OF ER GEEN LUCHT IN HET SYSTEEM ZITTEN.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 8 maanden geleden #10744 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: dieselpomp is niet geprepareerd
Bedankt voor je reactie, maar nadat ik de leidingen, het filter en de filterhouder had gecontroleerd en niets had gevonden dat de oorzaak kon zijn, heb ik besloten de brandstofinjectiepomp te demonteren en naar een Delphi-werkplaats te brengen voor inspectie en kalibratie. Ik laat je weten wat het resultaat is.

Bedankt.