Zoek MDM

Bulletin

Probleem met Honda Civic 1.7 uit 2003

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 8 maanden geleden #10685 door handmatig-mechanisch
Probleem met Honda Civic 1.7 uit 2003 Geplaatst door manual-mecanica
Er is iets heel vreemds aan de hand met mijn auto. Ik rijd en plotseling slaat hij helemaal af. Ik wacht even en hij start weer. Het gloeibougie-alarm blijft afgaan, verder niets. Ik heb de gloeibougies gecontroleerd en die zijn in orde. Ik heb het dieselfilter vervangen voor het geval dat het vuil was geworden, en hij blijft het doen. Laten we eens kijken of je me kunt helpen voordat ik hem naar Honda breng. Laten we eens kijken of ik het kan repareren.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 8 maanden geleden #10718 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Probleem met de Honda Civic 1.7 uit 2003
Het is vreemd, maar ik denk dat het een elektrisch probleem is. Ik kan het beter laten nakijken.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 8 maanden geleden #10758 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Probleem met de Honda Civic 1.7 uit 2003
Uiteindelijk bracht ik hem naar Honda in Fuencarral, Madrid. Het waren twee kleppen en een sensor. Ik zal je meer details geven. Ze hebben hem in vier dagen gerepareerd, maar de snelheidsmeter werkt niet, de besturing is stroef en het dashboard lijkt op een kerstboom. Er gaan weer een paar lampjes branden die eerst niet brandden. Maandag horen ze van me, want ze hebben me € 220 arbeidsloon in rekening gebracht, en kijk eens hoe ze het hebben achtergelaten. Ik zou zeggen dat ze ongelooflijk hard hebben gewerkt.