Zoek MDM

Bulletin

Problemen met het dashboardlampje

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 8 maanden geleden #10669 door handmatig-mechanisch
Problemen met het dashboardlampje Geplaatst door manual-mecanica
Ik heb een probleem met mijn Hyundai Accent. Ik was bezig met het vervangen van de mistlampen. Nadat ik dat had gedaan, startte ik de auto en merkte ik dat het dashboardlampje niet aanging, wat eerder niet gebeurde, omdat het perfect werkte. Ik zou graag willen weten of dit iemand anders is overkomen en, op basis van de ervaring van de mensen op het forum, wat de oorzaak van dit probleem zou kunnen zijn. Alvast bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 8 maanden geleden #10674 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Problemen met het instrumentenpaneellampje
Bedoel je het lampje dat aangeeft dat de mistlampen branden? Als dat het enige is, zou het dashboardlampje uit kunnen zijn en niets anders, maar de informatie die je geeft is erg beperkt. Ik snap niet helemaal welk lampje niet brandt? Is het er maar één? Werken de mistlampen? Is er iets mis?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 8 maanden geleden #10678 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Problemen met het instrumentenpaneellampje
Het probleem ontstond na het vervangen van de mistlampen. De koplampen zijn in orde, maar het dashboard is niet verlicht. Bij het inschakelen van de verlichting zou het dashboard moeten oplichten, maar dit gebeurt niet.