Zoek MDM

Bulletin

Stoel 124 1200 elektriciteitsprobleem

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 8 maanden geleden #10665 door handmatig-mechanisch
Stoel 124 1200 elektriciteitsprobleem Geplaatst door manual-mecanica
Hallo. Ik heb een Seat 124, model D LS, met een 1200 cc motor. Het probleem is dat 's nachts, wanneer ik de lichten aanzet, de richtingaanwijzers niet werken en de accu leegloopt. Maar overdag heb ik dat probleem niet. Ik heb hem naar de garage gebracht en ze vertelden me dat de dynamo prima oplaadt. Kan iemand me helpen mijn probleem op te lossen? Alvast bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 6 maanden geleden #11340 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Seat 124 1200 elektrisch probleem
Hoi. Ik heb er net zo een, en ongeveer 14 jaar geleden is er hetzelfde mee gebeurd. Ik heb hem naar een winkel gebracht en ze vertelden me dat ze de voeding oververhit hadden, ik weet niet wat, ik weet het niet meer, maar het gaf me geen problemen meer en ik hoefde geen onderdelen te vervangen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 6 maanden geleden #11589 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Seat 124 1200 elektrisch probleem
Controleer de generatorbelasting met het verbruik van de lampen. Het probleem kan liggen in de stroomsterkte van de spoel of de gelijkrichters.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 6 maanden geleden #11697 door handmatig-mechanisch
Werkt de dynamo goed, dan moet u de regelaar (mechanisch) afstellen. Als de contacten in slechte staat zijn, moet u deze vervangen.