Zoek MDM

Bulletin

Probleem met het inschakelen van een Chrysler Neon uit 2000

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 8 maanden geleden #10623 door handmatig-mechanisch
De auto raakte zonder benzine, ik startte hem twee keer en er gebeurde niets, toen vulde de tank zich, en ik startte hem opnieuw en er gebeurde niets, door middel van een accordion gooide ik benzine erin en hij startte maar hij wilde niet rijden, ik ontluchtte de brandstofleiding en er kwam benzine uit, vraag me af hoe ik kan uitsluiten dat de brandstofpomp beschadigd is, en welke spanning de brandstofpomp moet hebben en welke brandstofdruk er in de brandstofleiding van de injectoren moet blijven

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 8 maanden geleden #10633 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Probleem met starten van een Chrysler Neon uit 2000
Vriend, kijk, ik raad je aan om, voordat je verdergaat, de pomp te ontluchten. Bij Chrysler gebeurt het vaak dat als je de pomp niet ontlucht, hij niet start en ook niet start. Je moet hem eruit halen, opladen en weer terugplaatsen. Geef de pomp vervolgens, met een andere accu, gelijkstroom totdat hij een continue en krachtige straal produceert. Sluit vervolgens de slangen aan en geef hem stroom. Als hij de neiging heeft om te draaien, geef dan gas en houd de stroom even vast.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 8 maanden geleden #10727 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Probleem met starten van een Chrysler Neon uit 2000
Hallo vriend, mij is hetzelfde overkomen met een Shadow. Wat er gebeurt, is dat het glas van de brandstofpomp nog steeds leeg is, dus ik raad aan om de pomp eruit te halen en met een accu te controleren of de pomp werkt en 30 tot 45 pond druk levert. Als het buiten wel werkte, zou de pomp binnen niet kapot moeten zijn.
Dus als je hem weer in elkaar zet, controleer dan of het glas van de pomp vol is, zodat hij vanaf het eerste moment benzine aanzuigt.
:ohmy: