Zoek MDM

Bulletin

Elektrische storing 307

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar 1 maand geleden #10559 door handmatig-mechanisch
Elektrische storing 307 Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo, ik heb wat hulp nodig. Ik heb een Peugeot 307 uit 2001 en met de originele accu sloeg de motor soms af bij het starten, omdat het leek alsof de accu niet genoeg stroom leverde aan de startmotor. Ik heb de accu vervangen door een krachtigere en nu start de auto perfect. Het enige probleem is dat de radio en de cd-speler het niet doen. De cd-speler leest niets en de radio vindt soms wel een zender, maar stopt dan na een tijdje, of doet het helemaal niet. Ik zou het erg op prijs stellen als iemand me kon vertellen waar ik elektrische schema's kan vinden om het probleem op te sporen, of als iemand bekend is met dit probleem en me zou kunnen helpen. Alvast bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar 1 maand geleden #10585 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp Re: Elektrische storing 307
Het lijkt erop dat uw radio opnieuw geprogrammeerd is. Als de lampjes van de cd-wisselaar knipperen, is deze mogelijk beschadigd. De enige manier om dit te verhelpen is door de radio naar een reparatiewerkplaats te brengen om hem te laten uitlezen en te laten nagaan of herprogrammering mogelijk is.
Met vriendelijke groeten:)

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar 1 maand geleden #10603 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp Re: Elektrische storing 307
Controleer de aarding van de radio en de antenneaansluiting, die standaard geaard is. Dat moet het probleem zijn.