Zoek MDM

Bulletin

Elektrische storing 307

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 9 maanden geleden #10559 door handmatig-mechanisch
Elektrische storing 307 Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo, ik zou graag willen dat iemand me helpt. Ik heb een 307 uit 2001 en daarvoor. De huishoudaccu bleef soms hangen bij het starten, omdat de accu naar mijn idee te weinig stroom aan de startmotor gaf. Ik heb een krachtigere accu geplaatst en nu start hij prima. Het enige probleem is dat de radio en de diskdrive niet werken. De diskdrive leest niets en de radio vindt soms wel een zender, maar na een tijdje werkt hij niet meer of soms helemaal niet meer. Ik zou graag willen dat u me vertelt waar ik elektrische schema's kan vinden om storingen te kunnen zoeken. Als iemand dit probleem kent, kunt u me dan helpen? Alvast bedankt. Met vriendelijke groet.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 8 maanden geleden #10585 door handmatig-mechanisch
Reactie van de handmechanica op het onderwerp Re: Elektrische storing 307
Het lijkt erop dat uw radio gedeprogrammeerd is. Als de lampjes van de cd-wisselaar knipperen, is hij mogelijk beschadigd. De enige manier om dit te verhelpen is door hem naar een reparatiewerkplaats te brengen, zodat ze hem kunnen scannen en kunnen kijken of hij geprogrammeerd kan worden.
Met vriendelijke groet.:)

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 8 maanden geleden #10603 door handmatig-mechanisch
Reactie van de handmechanica op het onderwerp Re: Elektrische storing 307
Controleer de aarding van de radio en de antenneaansluiting, die standaard geaard is. Dat moet het probleem zijn.