Zoek MDM

Bulletin

Probleem met Blezer digitaal bord

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 9 maanden geleden #10364 door handmatig-mechanisch
Probleem met het digitale dashboard van de Blezer Geplaatst door manual-mecanica
Hallo; ik heb problemen met het digitale dashboard van mijn Blizzard pick-up. Het geeft geen olielampje, acculading, motortemperatuur, kilometerteller of brandstofniveau weer; alleen de snelheidsmeter. Ik wil graag weten wat ik moet doen om dit probleem op te lossen; ik hoop dat u snel antwoord krijgt. Bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 9 maanden geleden #10366 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Probleem met het digitale dashboard van de Blezer
Welk model auto heeft u en welke motor heeft u? Controleer eerst de zekeringen (vooral die in het dashboard) en, als deze nieuw zijn, kijk dan of er communicatie is met de carrosseriemodule.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 9 maanden geleden #10372 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Probleem met het digitale dashboard van de Blezer
Waarschijnlijk is de datalinkkabel beschadigd, is er geen spanning op de printplaat, of is er zelfs helemaal geen spanning van de 5-volt-regelaar.

Controleer of er een relais aanwezig is, en of er geen vreemd geluid te horen is. Zo ja, dan is er waarschijnlijk sprake van een losse verbinding.

Succes.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 9 maanden geleden #10379 door handmatig-mechanisch
Controleer de zekeringen en relais, maar alles wat u zegt werkt via verschillende circuits. Om dit uit te sluiten, kunt u het paneel verwijderen en de stroomsignalen controleren. Als deze niet bestaan, moet u de systemen één voor één controleren. Ik denk echter niet dat het een groot probleem is. Misschien ligt het aan de stroomtoevoer naar het dashboard. Die geeft de snelheid aan omdat deze informatie via een aparte sensor rechtstreeks naar het dashboard gaat.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 9 maanden geleden #10383 door handmatig-mechanisch
CONTROLEER ALLE ZEKERINGEN IN DE ZEKERINGHOUDER AAN DE ZIJKANT (PILOTZIJDE) OF ZE GEEN WITTE SCHAAL HEBBEN DIE ALTIJD WORDT GEVORMD. ER IS ALTIJD EEN ZEKERING DIE AL DIE FUNCTIES UITSCHAKELT.
EEN ANDERE TAAK IS HET VERWIJDEREN VAN HET DASHBOARD. ER IS EEN ORANJE KABEL, DIE VAN DE ACCU IS, EN TWEE ROZE, DIE VAN HET CONTACT. ÉÉN VAN DIE KABELS IS DE STROOM OM DEZE MARKERINGEN IN TE SCHAKELEN.