Zoek MDM

Bulletin

Probleem met de Hyundai Getz CRDI uit 2008

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 9 maanden geleden #10335 door handmatig-mechanisch
Hyundai Getz CRDI 2008 Probleem Geplaatst door manual-mecanica
Mijn Hyundai Getz CRDI uit 2008 (64.000 km) begon bij de eerste start al te haperen, sloeg een paar seconden aan en viel dan weer uit. De eerste keer moest ik hem naar een erkende garage slepen, waar ze me vertelden dat er lucht in het brandstofinjectiesysteem zat en dat dit niet vaak voorkwam. Ik heb hem daarna nog vier keer gestart en steeds hetzelfde. De laatste drie keer heb ik op een rubberen bolletje bij de inlaat van het brandstoffilter gedrukt en lukte het hem wel. Ik weet niet of dit klopt, maar zo hoort het niet te werken. Wat zou het probleem kunnen zijn?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 9 maanden geleden #10556 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Probleem met de CRDI van de Hyundai Getz uit 2008
Hallo, het probleem zou in het oliefilter of in de drukregelaar kunnen zitten, die zich aan één kant van de drukaccumulatorbuis bevindt. Deze heeft een microfilter aan het uiteinde dat verstopt raakt en dit probleem veroorzaakt. Ga naar de pagina grupo emagister.com en registreer je. Daar vind je enkele video's van de CRD-systemen. Tot ziens, ik hoop dat het je probleem oplost.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.