Zoek MDM

Bulletin

PROBLEEM MET 4WD ISUZU D-MAX 3.0

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 8 maanden geleden #10796 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: PROBLEEM MET 4WD ISUZU D-MAX 3.0
WAT IS UW PROBLEEM EN UIT WELK JAAR IS DE AUTO?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 8 maanden geleden #10801 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: PROBLEEM MET 4WD ISUZU D-MAX 3.0
Mij overkomt hetzelfde... dat wil zeggen, de check4wd werd geactiveerd... dit gebeurde toen de accu leeg raakte... bovendien laadt de accu niet voldoende op. Ik heb de dynamo gecontroleerd en die is in orde. Ik heb de riem vervangen maar het probleem is nog steeds hetzelfde... Ik weet niet wat het zou kunnen zijn...
het is 2005.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 8 maanden geleden #10809 door handmatig-mechanisch
HOE OUD IS DE BATTERIJ? ZIJN DE CELLEN LEEG? ZIJN DE AANSLUITINGEN VUIL? KOMT HET DOOR DE INSTALLATIE VAN EEN ACCESSOIRE? SINDS ONGEVEER WANNEER IS DE BATTERIJ ONGEVEER stuk gegaan? MISSCHIEN SINDS U DE BATTERIJ OM EEN ANDERE REDEN NAAR EEN WERKPLAATS BENT GEBRACHT?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 7 maanden geleden #10868 door handmatig-mechanisch
Bedankt voor de oplossing... veel vragen, weinig antwoorden... het grootste probleem hier was de 4x4; de accu is het minste.
Toch bedankt voor je beschikbaarheid. Maar ik heb het probleem al opgelost.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 7 maanden geleden - 15 jaar en 7 maanden geleden #10872 door handmatig-mechanisch
Ik moest precies weten wat er met je aan de hand was, want ik heb de handleiding gekocht en die kostte me 285,00 Amerikaanse dollars. Ik kan niet zomaar veel informatie weggeven, omdat ik de handleidingen tot 2008 heb gekocht en ze zijn erg duur. Ik wilde alleen weten of het de moeite waard was om je die informatie te geven, maar dat lijkt niet zo te zijn. Ik heb alle vrienden van dit forum gratis informatie aangeboden, maar helaas zijn de keren dat ze me informatie hebben gegeven, net als ik, zeldzaam geweest. Ik heb altijd moeten betalen als het niet het oorspronkelijke bedrag was, een deel als bedankje, omdat ik er in de toekomst voor ga rekenen op mijn werk. Wijsheid is onbetaalbaar en ik verontschuldig me dat ik je met mijn vragen lastig val.
Laatste editie: 15 jaar 7 maanden geleden door .