Zoek MDM

Bulletin

PROBLEEM MET 4WD ISUZU D-MAX 3.0

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 9 maanden geleden #10185 door handmatig-mechanisch
PROBLEEM MET 4WD ISUZU D-MAX 3.0 Gepubliceerd door manual-mecanica
HALLO, HET PROBLEEM MET DEZE D-MAX IS DAT IEMAND DE CONNECTOR VAN DE 4WD-MOTOR LOSGEKOPPELD HEEFT OM TE KIJKEN HOE DEZE AANGESLOTEN WAS OM EEN ANDERE TE REPAREREN. TOEN DE AUTO GESTART WORDT, VERSCHIJNDE DE 4WD-CONTROLELAMPJES EN DE DUBBELE AUTO IS NOOIT MEER AANGESLOTEN. ZE ZEI DAT HET ENIGE DAT IK MOET DOEN, IS DE DUBBELE COMPUTER RESETTEN, MAAR IK WEET NIET WAT DE PROCEDURE IS. BEDANKT VOOR UW HULP, VRIENDEN.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 9 maanden geleden #10199 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: PROBLEEM MET 4WD ISUZU D-MAX 3.0
juanra78, de handigste en snelste manier is om het te formatteren met behulp van een scanner, aangezien handmatige bediening niet veel resultaat oplevert bij Isuzu-motoren. U kunt proberen de negatieve accukabel gedurende een periode van dertig seconden tot een minuut los te koppelen, maar ik raad de scanner aan, zodat u eventuele twijfels over de storing kunt ophelderen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 9 maanden geleden #10209 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: PROBLEEM MET 4WD ISUZU D-MAX 3.0
Nou, in dit geval mist men de dubbele mechanica van de vrachtwagens die het hebben, het elektronische systeem dat de ISUZU heeft, heeft dit ongemak dat zijn systeem niet onafhankelijk is, dus als er overbelasting is bij pieken van elektrostatische energie, zal het dubbele altijd blokkeren, ik raad aan om de elektrische onderdelen die zich in de buurt van de accu bevinden heel goed schoon te maken, omdat het ze sulfateert en isoleert,
nou, het punt is dat als je effectief de dubbele module moet resetten zoals ik uitleg in de afbeelding zonder de twee bruggen aan te raken, omdat je de module kunt verbranden, je dit doet met twee kleine draden, open de WISSEL EN OVERBRIDGE TOT DE MODULE KLIKKT EN HET PROBLEEM IS OPGELOST. IK ADVISEER JE OM HET ZELF TE LEREN, WANT HET GEBEURT MEESTAL VAAK EN HET IS ERG VERMOEIEND OM VEEL GELD TE MOETEN BETALEN VOOR DE TOEGANG VAN JE AUTO NAAR DE DEALER. HET IS NIET EENVOUDIG, MAAR OOK NIET ZO COMPLEX. VEEL SUCCES.

ALS JE VRAGEN HEBT, HELPEN IK JE GRAAG...

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 9 maanden geleden #10210 door handmatig-mechanisch
DE GRAFIEK WORDT NIET VERSCHIJNT. STUUR MIJ A.U.B. EEN PM

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 8 maanden geleden #10794 door handmatig-mechanisch
JUANRA78 schreef:

DE GRAFIEK WORDT NIET VERSCHIJNT. STUUR MIJ A.U.B. EEN PM

Hoi, kun je mij de grafiek ook sturen? Ik heb hetzelfde probleem.
Bedankt