als je een bedieningspaneel hebt dat alle ramen bedient, zoals bij jou het geval is, is er de mogelijkheid van interne sneden in de schakelaars van de elektrische ramen, nu is dit waarschijnlijker gebeurt als je rookt, als het wordt vergrendeld vanaf de centrale bediening, kan het niet worden bediend vanaf de bediening op dezelfde deur, maar dit kan worden opgelost door een auto-elektricien, niet per se een raamopenerwerkplaats, bijvoorbeeld in het geval van de Tollota Yaris wanneer de centrale bediening uitvalt, worden de ramen niet geactiveerd vanaf de bijbehorende deurbedieningen, er is weinig dat ik je kan helpen omdat ik zou moeten demonteren om het probleem te zien, je zou moeten proberen de raamopeners rechtstreeks te voeden door de bedieningen over te slaan om te verifiëren dat het probleem niet in het elektrische systeem van de onafhankelijke deuren ligt, als ze het rek repareren, komt dat omdat het is gerold, en dat heeft geen invloed op de rest van het systeem, het is waarschijnlijk dat ze een van de kabels hebben versleten en dat dit de storing heeft veroorzaakt, ze zouden je moeten antwoorden omdat het onderdeel zou moeten zijn van de garantie, maar zoals ik je al zei, een elektricien kan op een eenvoudige manier de juiste werking ervan controleren.