Zoek MDM

Bulletin

matiz 2000 met problemen

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 9 maanden geleden #10182 door handmatig-mechanisch
Matiz 2000 met problemen Geplaatst door manual-mecanica
HALLO ALLEMAAL, 2 WEKEN GELEDEN KOCHT IK EEN DAEWOO MATIZ 3-CILINDER UIT 2000, DIE 5 DAGEN GELEDEN BEGON TE STEKEN EN DE CONTROLEMOTOR AANZETTE, DIE NIET IS UITGESLAGEN. DE AUTO STARTTE VAN SLECHT TOT ERGER, HIJ DRAAIDE NIET STATIONAIR EN STOPT BIJ ELKE HOEK. IK HEB HET BRANDSTOFFILTER VERVANGEN EN DE INJECTOREN IN DE INJECTIERAIL GEROOSTERD. ER IS EEN GOEDE DRUK EN DE BOUGIES VONKTEN GOED.
WAT KAN HET ZIJN? IK HEB EEN GROOT PROBLEEM. ALS IEMAND HET WEET, HELP ME DAN. GROETEN,

BEDANKT

!

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 9 maanden geleden #10197 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Matiz 2000 met problemen
Vriend, de makkelijkste en goedkoopste manier is om een scan te doen. Je bespaart jezelf de moeite om dingen te veranderen omdat het schokken niet alleen een probleem is met de injectie. Als de motor afslaat, wijst dat op valse lucht of een gebrek daaraan. Je zou problemen kunnen hebben met de TPSS die schokken veroorzaakt, maar dat geldt ook voor de MAP en MAF. Het onregelmatige stationair draaien zou te wijten kunnen zijn aan de IAC-actuator, de massa van de accu of de temperatuursensor. Daarom is het raadzaam om met een scanner te controleren, dat is mijn advies.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.