Zoek MDM

Bulletin

overleg

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 9 maanden geleden #10145 door handmatig-mechanisch
query Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo, mijn naam is Leonardo. Ik ben technicus elektronische injectie en ik wil graag de wereld van elektronische aandrijflijnen betreden. Mijn vraag is of er iemand is die ervaring heeft met dit onderwerp en met het gebruik van DATAFIX EPROM-programmeurs en de interactie ervan met het ECM 2001-programma. Hartelijk dank allemaal.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 9 maanden geleden #10157 door handmatig-mechanisch
Reactie van de handmechanica op het onderwerp Re: query
Hoi Leo, ik heb wat power upgrades gedaan, maar die werken niet in alle gevallen. Hoe dan ook, er is hier op het forum weinig informatie over dit onderwerp te vinden, maar er is online veel literatuur te vinden. Houd er rekening mee dat er kleine verschillen zijn, hoewel ze dezelfde taken uitvoeren. Ik raad aan om te beginnen met de literatuur en hoe de Super Chips en extra elektronische units werken. Deze kunnen met een knop worden aan- en losgekoppeld, voor een grotere brandstofbesparing. Probeer het eens en laat het me weten. Ik ben geïnteresseerd in het onderwerp, maar zoals ik al zei, het wordt nog niet veel gebruikt, tenminste niet hier in Chili. Veel succes en met vriendelijke groet.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 9 maanden geleden #10488 door handmatig-mechanisch
Hé, repowering of kalibraties van dieselmotoren omvatten een pakket aan aanpassingen aan de module, maar de motor moet ook worden gekalibreerd, zodat de verbetering zichtbaar is. Dit is alleen toegestaan door gekwalificeerd personeel dat verbinding maakt met het VIN-nummer van het voertuig in het netwerk en toestemming vraagt om de parameters van zowel de overbrengingsverhouding, de wielbasis als het beschikbare motortype opnieuw te kalibreren of, indien van toepassing, te wijzigen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 9 maanden geleden #10491 door handmatig-mechanisch
Bedankt voor je bijdrage. Het type vermogensboost waar ik in geïnteresseerd ben, is voor benzineauto's, omdat die meer vermogen leveren en ik er meer vertrouwd mee ben. Ik kan je vertellen dat het hier nog in ontwikkeling is, maar gelukkig zijn er in Argentinië veel mensen die deze modificaties uitvoeren en er zijn zelfs instituten die zich met dit onderwerp bezighouden. Ik probeer er een paar te bereiken. Ik laat het je later weten en alvast bedankt.