Zoek MDM

Bulletin

IK HEB DE HANDLEIDING NODIG VOOR HET HONDA ACORD-MODEL UIT 1994

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 9 maanden geleden #9966 door handmatig-mechanisch
Goedemorgen, ik heb de handleiding voor de Honda Accord uit 1994 nodig. Het was een automaat, maar ze hebben de versnellingsbak vervangen en een mechanische gemonteerd. Ik krijg er problemen mee. De motor loopt niet goed en hij verliest vermogen. Daarom heb ik die handleiding nodig. Als iemand hem heeft, zou ik hem graag naar mijn e-mailadres willen sturen. Bij voorbaat dank

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 9 maanden geleden #9972 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: IK HEB DE HANDLEIDING NODIG VOOR DE HONDA ACORD UIT 1994
Hoi Elder, probeer deze sites eens: Clubdelhonda.com, Automecanico.com en Librotaller.net. Je moet je registreren, maar het is eenvoudig en gratis. Ik hoop dat dit helpt. Met vriendelijke groet.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 9 maanden geleden #10001 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: IK HEB DE HANDLEIDING NODIG VOOR DE HONDA ACORD UIT 1994
wees lui koop het

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 9 maanden geleden #10022 door handmatig-mechanisch
Pardon, maatje, ik weet niet wie je bent, maar deze website is erg nuttig voor me geweest. Er is altijd wel iemand die je wil helpen, en als ik je ergens mee kan helpen, sta ik ook voor je klaar. Maar wees niet arrogant als je reageert op verzoeken van anderen, want juist door mensen zoals jij die niet helpen, worden veel meer mensen niet beter. Wees niet JALOERS.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 9 maanden geleden #10261 door handmatig-mechanisch
Kunt u mij een handleiding voor de Audi TT sturen? Ik heb hem dringend nodig. B)