Zoek MDM

Bulletin

Ik ben op zoek naar een Toyota 4A-motorhandleiding.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 10 maanden geleden #9998 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Op zoek naar een Toyota 4A-motorhandleiding
Bedankt voor je reactie:

ik ben op zoek naar de krukas, ik heb een 4A krukas gevonden. Ze zeggen dat ik de standaard krukas aan het onderzoeken ben, maar ik zie hem nog niet. Ik neem zaterdag de tijd en hoop de drijfstang voor cilinder 4 te krijgen. Ik heb twee vragen, ik hoop dat jullie mijn twijfels kunnen wegnemen, mede-monteurs. Namelijk: is de krukas standaard, degene die ik ga krijgen? Wat zijn de diameters van de hoofdlagers en de krukasbochten? En de volgende vraag is: hoe verwijder ik de zuiger van de drijfstang van dit model? Ik heb het goed gecontroleerd en ik kan geen veiligheidspennen vinden, dus ik kan hem in de set of in de drijfstang plaatsen die ik ga krijgen.

Hoe kan ik de foto's uploaden die ik heb om deze prestigieuze community van monteurs te kunnen helpen?
Ik heb foto's bijgevoegd, maar ik zie ze niet.

Bij voorbaat dank, ik ben zeer dankbaar voor jullie antwoorden. Dank jullie wel.

Met vriendelijke groet, Josue GC

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 7 maanden geleden #18298 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Op zoek naar een Toyota 4A-motorhandleiding
Hallo, ik ben op zoek naar iemand die mij kan vertellen wat het probleem zou kunnen zijn. Ik heb een Toyota Corolla uit 1989 met een 4A-motor. Het blok is gecorrigeerd naar 0,30 en de krukas naar 0,10. Alles werkte prima totdat we de motor startten. De motor startte, maar blokkeerde. Toen we de motor openden, zagen we dat de drijfstanglagerschalen niet gesmeerd waren. We dachten aan de pomp, kochten een nieuwe. We monteerden de pomp, startten de motor en toen sloeg de motor weer af. De motor probeerde te blokkeren. We hebben de pomp gecontroleerd en die was droog, maar de lagerschalen waren bekrast. Wat is er aan de hand? Kan het de pomp of de krukas zijn? De krukasleidingen die naar de lagerschalen leiden, zijn wel ontstopt. Wat het is, weet ik niet.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.