Zoek MDM

Bulletin

MOTORFIETSHANDLEIDINGEN

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 9 maanden geleden #10031 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: MOTORFIETSHANDLEIDINGEN
NEE, IK HEB DE MOTOR NIET GEDEMONTEERD EN TOEN IK DE DISTRIBUTIEKETTING WILDE CONTROLEREN, VALT DE KLEINE KETTING ERUIT EN NEEM IK AAN DAT DE VERPLICHTING NIET MEER WERKT. IK BEN DE HELE MOTOR ZO MOE. EN IK WIL GRAAG DE HANDLEIDING, MAAR HET LIJKT ER OP DAT IK DIE MOET KOPEN. ALS U EEN MOTOR KENNEN DIE ZO OF VERGELIJKBAAR IS, ZOU IK DAT ZEER OP PRIJS STELLEN. BEDANKT. :huh:
Het onderwerp is gesloten.
  • handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 9 maanden geleden #10035 door handmatig-mechanisch
Hallo, ik heb de handleiding van de Yamaha Warrior 350 nodig. Als u die heeft, zou u me dan een plezier willen doen? Met vriendelijke groet, bedankt.
  • handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 9 maanden geleden #10039 door handmatig-mechanisch
Hallo, ik wil graag weten of je de handleiding van de Honda Scoopy SH 75 hebt? Hij is uit ongeveer 1991.

Bedankt.
  • handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 9 maanden geleden #10046 door handmatig-mechanisch
Hoi Malmotero,

ik heb momenteel een Honda Dominator (NX 649cc, 4-takt, eencilinder, 4 kleppen, automatische decompressor) waarvan ik ook een handleiding heb. Als je die vindt en iemand interesse heeft, zou ik die scannen.
Nou, mijn probleem is mechanisch. De motor loopt goed, maar de motor maakt veel lawaai, door versleten lagers of te veel speling tussen de zuiger en de cilinderbus, mogelijk versleten zuigerveren, of zuigerlagers, of het big end. Ik heb twee motoren en
ik heb in beide hetzelfde geluid gehoord.
Weet je of heb je gehoord of dit vaak voorkomt bij deze motoren? Weet je waar het door zou kunnen komen?
Ik ben van plan om de motor die ik heb gedemonteerd grondig te laten onderhouden. Heb je aanbevelingen? Zijn er Honda-werkplaatsen die je aanbeveelt waar ik onderdelen kan kopen en advies kan krijgen? Zijn die in Madrid?

Mijn oprechte dank voor je vrijgevigheid en hulp aan de forumleden.
  • handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 9 maanden geleden #10058 door handmatig-mechanisch
Hartelijk dank,
uw informatie was nuttig. Het probleem zat in ieder geval in een van de brandstofleidingen. Dat is de reden dat ik de storing had. Ik heb het opgelost met een ultrasone pan.
:woohoo: