Zoek MDM

Bulletin

MERCEDES-BENZ W124 WERKPLAATS- EN GEBRUIKERSHANDLEIDING

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar 2 maanden geleden #9744 door handmatig-mechanisch
Hallo alle forumleden. Ik heb het werkplaatshandboek en de gebruikershandleiding nodig voor een Mercedes-Benz W124 230E uit 1985. Ik zou het zeer op prijs stellen als iemand die ze heeft, ze aan mij zou willen geven of mij zou willen vertellen waar ik ze kan vinden. Alvast bedankt en een fijne dag.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar 2 maanden geleden #9759 door handmatig-mechanisch
Het antwoord van Manual-mecanica op het onderwerp Re: MERCEDES-BENZ W124 WERKPLAATS- EN GEBRUIKERSHANDLEIDING
Ik heb de handleiding niet, maar ik ben Mercedes-monteur. Als u een specifieke vraag heeft, kan ik u wellicht helpen. Met vriendelijke groeten.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar 2 maanden geleden #9769 door handmatig-mechanisch
Het antwoord van Manual-mecanica op het onderwerp Re: MERCEDES-BENZ W124 WERKPLAATS- EN GEBRUIKERSHANDLEIDING
Hallo Diabolo. Mijn auto is een Mercedes-Benz 230E uit 1985, chassis W124, met een 10298 viercilindermotor van 2299 cc. De laatste tijd start hij moeilijk, vooral 's ochtends als het koud is. Hij start met veel moeite na meerdere pogingen en de motor draait erg langzaam, bijna afslaand. Hij loopt ook erg onregelmatig, hij schokt flink. Ik heb de bougiekabels en de verdelerkap al gecontroleerd en de bougies vervangen, maar het probleem blijft. Daarnaast hapert de motor bij normaal accelereren soms een beetje of slaat hij af. Ondanks zijn leeftijd heeft de auto slechts 200.000 kilometer op de teller en is hij zeer goed onderhouden. Ik doe een beroep op jouw ervaring en kennis om me te helpen dit probleem op te lossen. Alvast bedankt.