Zoek MDM

Bulletin

Asia Towner 95-99 werkplaatshandboek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 10 maanden geleden #16090 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Asia Towner 95-99 werkplaatshandboek.
Hallo, ik heb een schema. Het moet een schema van een reserveonderdeel zijn en het toont 90% van de aansluitingen, maar die onder de carburateur van het bestelwagenmodel staan er niet bij en zitten behoorlijk in de knoop. Stuur me een e-mail als je wilt. Towner-probleem (zodat ik ze niet verwijder omdat ik denk dat het reclame is) en ik zal het aan je doorgeven. Ik vraag of iemand die het weet er later meer over kan vertellen of het kan uitleggen, want ik kan het niet helemaal onder woorden brengen en ik heb het al aan zo'n 40 mensen doorgegeven en tot nu toe weet niemand het meer. Met vriendelijke groet.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 6 maanden geleden #30819 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Asia Towner 95-99 werkplaatshandboek.
Hoi, sorry dat ik je stoor, zou je me de catalogus van Asia Towner kunnen sturen? Die van mij is uit 1999. Sorry dat ik je stoor.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 7 maanden geleden #44363 door handmatig-mechanisch
Hallo, zou u mij het slangschema van Towner kunnen sturen naar mijn e-mailadres ricarriverahotmail.com? Ik ben Ricardo. Oké.

tanocomp schreef: Hallo, ik heb een schema. Het moet een schema van een reserveonderdeel zijn en het toont 90% van de aansluitingen, maar die onder de carburateur van het bestelwagenmodel zijn niet zichtbaar en zitten behoorlijk in de knoop. Stuur me een e-mail als je wilt.

Towner-probleem (zodat ik ze niet verwijder omdat ik denk dat het reclame is) en ik zal het aan je doorgeven. Ik vraag of iemand die het weet er later meer over kan vertellen of het kan uitleggen, want ik kan het niet helemaal onder woorden brengen en ik heb het al aan zo'n 40 mensen doorgegeven en tot nu toe weet niemand het meer. Met vriendelijke groet.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 9 maanden geleden #47709 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Werkplaatshandboek Asia Towner 95-99.
GROETEN, IK HEB EEN 97 ASIA TOWNER, VEEL CARBURATEURSLANGEN GESNEDEN, IK HEB EEN HANDLEIDING NODIG OM ZE OP VOLGORDE TE STELLEN, IK WAARDEER UW BIJDRAGEN!!!

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
6 jaar 3 dagen geleden #53836 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Werkplaatshandboek Asia Towner 95-99.
Hallo, ik heb de handleiding nodig om de bus van mijn oom te repareren. Zou iemand mij de handleiding kunnen sturen?

Alvast hartelijk dank.