Zoek MDM

Bulletin

Asia Towner 95-99 werkplaatshandboek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 10 maanden geleden #9724 door handmatig-mechanisch
Asia Towner 95-99 Werkplaatshandboek. Uitgegeven door manual-mecanica.
Ik hoop dat het goed met jullie gaat. Ik zou graag willen weten of jullie me kunnen helpen. Ik heb een Asia Towner uit 1997 in mijn werkplaats staan met problemen met de uitstoot van schadelijke stoffen. Daarom heb ik in ieder geval het vacuümdiagram nodig... als iemand die handleiding heeft, redt dat mijn leven... mijn e-mailadres is aan iedereen.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 10 maanden geleden #9726 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Asia Towner 95-99 werkplaatshandboek.
Hallo vriend, probeer deze sites eens: Librotaller.net en Automecanico.com. Je moet je registreren, maar het is eenvoudig en gratis. Ik hoop dat het helpt. Met vriendelijke groet.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 10 maanden geleden #9732 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Asia Towner 95-99 werkplaatshandboek.
Heel erg bedankt broeder...het is een grote hulp geweest.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 8 maanden geleden #10723 door handmatig-mechanisch
Hallo, ik heb ook de onderdelenhandleiding van de Asia Towner nodig. Ik heb een model uit '97 met een heleboel losse slangen. :S
Ik heb al die sites doorzocht, maar ik vind niets. Als iemand de handleiding heeft, zou ik het erg op prijs stellen als je die naar me zou kunnen sturen of me zou kunnen laten weten waar ik hem kan vinden. BEDANKT!!

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 2 maanden geleden #13817 door handmatig-mechanisch
HALLO: Weet iemand misschien een catalogus met reserveonderdelen? Ze illustreren het schema van de vacuümslangen van de carburateur. Je kunt het daar zien; de vier modellen staan erop. Ik hoop dat dit helpt.