Zoek MDM

Bulletin

Ik wil graag een handleiding ontvangen voor een Nissan Sentra uit 1984.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 7 maanden geleden #29762 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Aanvraag van een handleiding voor een Nissan Sentra uit 1984
Ik zou het op prijs stellen als u het mij zou kunnen sturen.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 7 maanden geleden #29789 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Aanvraag van een handleiding voor een Nissan Sentra uit 1984
:lachen: Hallo allemaal, ik hoop ze te kunnen sturen zodra ik ze heb hersteld. Het blijkt dat mijn laptop geïnfecteerd was en al mijn documenten zijn verwijderd, zelfs die van mijn werk. Maar ik ben bezig met het herstel, dus zodra ik ze heb, stuur ik ze zeker naar jullie... Groeten en we houden contact. Gelukkig nieuwjaar allemaal. B)

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 7 maanden geleden #29831 door handmatig-mechanisch
Oké, hartelijk dank. Ik hoop dat je ze terugkrijgt... Gelukkig nieuwjaar.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 7 maanden geleden #29963 door handmatig-mechanisch
Gelukkig nieuwjaar, ik hoop dat je je bestanden terugkrijgt. Als dat lukt, kun je ze dan naar mijn e-mailadres sturen? Bedankt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 6 maanden geleden #31269 door handmatig-mechanisch
:cheer: Hallo allemaal, vrienden, het lijkt erop dat ik mijn bestanden niet heb kunnen herstellen. Ik ben blijven zoeken op internet en heb de handleiding opnieuw gevonden. Het heeft me uren zoeken gekost, maar ik heb hem gevonden.:woohoo: Omdat ik het in meerdere delen in één bestand probeer te verzamelen, geef ik jullie de link. Daarin vind je veel handleidingen. Ik hoop dat het helpt. Ik kreeg deze link van Nippon Power. Bedankt aan kcurth van die pagina. Groeten en zodra ik kan, zal ik de handleiding uploaden. Dit is het adres:

search.ebscohost.com/

Vul bij gebruikers-id in: ebsco.
Vul bij wachtwoord in: soda.

Dan verschijnt er nog een scherm met zes pictogrammen. In het vijfde pictogram staan de handleidingen. In het midden onderaan staat:

Auto Repair Reference Center.

Ik hoop dat dit jullie net zo helpt als mij. Er zijn handleidingen voor voertuigen van 1977 tot nu. Het is in het Engels, maar het werkt nog steeds. Succes, vrienden en groeten.