Zoek MDM

Bulletin

Ik wil graag een handleiding ontvangen voor een Nissan Sentra uit 1984.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 11 maanden geleden #9193 door handmatig-mechanisch
Goedemorgen vrienden, ik hoop dat iemand mij kan helpen aan de servicehandleiding voor een Nissan Sentra uit 1984, aangezien ik er wat problemen mee heb en ik het niet helemaal heb kunnen oplossen. Mijn voertuig slaat namelijk af. Een paar maanden geleden is de motorkop gerepareerd (geborsteld en volledig onderhouden). Hij is geïnstalleerd en nu, als ik de motor start, blijft hij even aan en slaat hij weer af, alsof de stroom of de benzine is afgesloten. Ik moet dus met behulp van de handleiding weten wat ik kan doen. Bij voorbaat dank voor uw steun. Groeten.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 4 maanden geleden #20725 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Aanvraag van een handleiding voor een Nissan Sentra uit 1984
Na zoveel tijd heb ik eindelijk de handleiding.:D Mocht iemand hem nodig hebben, vraag het gerust. Ik kijk of ik hem op deze pagina kan uploaden. Hij is in het Spaans en compleet. Met vriendelijke groet...

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 3 maanden geleden - 14 jaar en 3 maanden geleden #20853 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Aanvraag van een handleiding voor een Nissan Sentra uit 1984
Ik ben blij dat je de handleiding hebt gevonden en sorry voor de onzin, maar ik hoop dat je hem op de pagina kunt uploaden, want ik zou hem graag willen hebben. Je kunt hem ook naar mij sturen, dat zou ik erg op prijs stellen. )
Laatst bewerkt: 14 jaar 3 maanden geleden door .

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 7 maanden geleden #29752 door handmatig-mechanisch
Ik ben blij dat je het gevonden hebt. Ik zou het op prijs stellen als je het naar mij zou kunnen sturen. Ik ben namelijk een fan van de 84 Sentras. Ik heb er zelfs 2... Ik dank u bij voorbaat...dank u wel

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 7 maanden geleden #29753 door handmatig-mechanisch
Hallo, ik ben ook geïnteresseerd in de handleiding. Ik zou het op prijs stellen als je hem naar mij zou kunnen sturen.