Zoek MDM

Bulletin

Ik heb een servicehandleiding nodig voor een VW Gol uit 1990.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar oud 2 weken geleden - 16 jaar oud 1 week geleden #8871 door handmatig-mechanisch
HALLO VRIENDEN, IK HOOP DAT HET GOED MET JE GAAT...

IK HEB JE HULP NODIG. IK MOET DE HANDLEIDING VAN MIJN VW GOL UIT 1990 HEBBEN, OMDAT ER VERSCHILLENDE FOUTEN ZIJN EN ÉÉN VAN DE FOUTEN DIE MIJ HET MEEST ZORGEN baart, ZIJN DE ELEKTRISCHE FOUTEN. IK HOOP DAT JE ME KUNT HELPEN. IK LAAT JE MIJN MSN-NUMMER ACHTER ALS IEMAND ME KAN HELPEN.

Een deel van het bericht is verborgen voor niet-geregistreerde gebruikers. Meld u aan of registreer om het te bekijken.
Laatst bewerkt: 16 jaar 1 week geleden door . Reden: je maakt het p. e-mailadres niet zichtbaar.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar oud 2 weken geleden - 16 jaar oud 1 week geleden #8881 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Ik heb een servicehandleiding nodig voor de VW GOL uit 1990.
b:) , gek, ik kan je helpen

lack jocker schreef:

HALLO VRIENDEN, HOE GAAT HET? IK HOOP DAT HET GOED MET JE GAAT...

IK HEB JE HULP NODIG. IK MOET DE HANDLEIDING VAN MIJN VW GOL UIT 1990 HEBBEN, OMDAT ER VERSCHILLENDE FOUTEN ZIJN EN EEN VAN DE FOUTEN DIE MIJ HET MEEST ZORGT, ZIJN DE ELEKTRISCHE FOUTEN. IK HOOP DAT JULLIE ME KUNNEN HELPEN. IK LAAT MIJN MSN-NUMMER ACHTER VOOR ALS IEMAND ME KAN HELPEN

. Een deel van het bericht is verborgen voor niet-geregistreerde gebruikers. Meld je aan of registreer om het te bekijken.

:)
Laatst bewerkt: 16 jaar 1 week geleden door . Reden: Zullen mensen ooit leren om e-mail te verbergen?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.