Zoek MDM

Bulletin

Als je geen handleiding kunt vinden, vraag het mij dan.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 9 maanden geleden #5347 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Geen handleiding gevonden? Vraag het me.
Hallo allemaal, ik wil allereerst iedereen feliciteren die deze pagina mogelijk heeft gemaakt. Jullie zijn heel behulpzaam.

Ik moet weten of de handleiding voor de Rover 200 D uit 1998 beschikbaar is. Ik ben ernaar op zoek, maar ik kan hem niet vinden. Als u hem vindt, stuur hem dan naar mijn e-mailadres (de link). Dat zou erg nuttig zijn. Alvast bedankt. E-mail:
Het onderwerp is gesloten.
  • handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 9 maanden geleden #5349 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Geen handleiding gevonden? Vraag het me.
Hallo allemaal. Ik woon op Cuba en heb dringend het werkplaatshandboek nodig voor de 16-kleppen 1.5 DOHC Daewoo Cielo (Nexia) uit 1994. Als u mij kunt helpen, mijn e-mailadres is: alvast duizendmaal bedankt
  • handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 9 maanden geleden #5352 door handmatig-mechanisch
Hallo allemaal, ik woon in Chili en ik ben op zoek naar de handleiding van mijn Daewoo, hopelijk mechanisch, bouwjaar 98, maar ik heb hem nog niet kunnen vinden. Als iemand hem heeft of weet waar ik hem kan vinden, zou ik dat zeer op prijs stellen. Zou u contact met mij op kunnen nemen via mijn e-mailadres? Alvast hartelijk dank. :unsure:
  • handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 9 maanden geleden #5359 door handmatig-mechanisch
Hallo vrienden,
ik wil jullie graag om het werkplaatshandboek vragen voor een Corsa uit 2005, 5-deurs, 1800-motor. Bedankt, vrienden, voor jullie hulp.:)
  • handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 8 maanden geleden #5433 door handmatig-mechanisch
Hallo, hoe gaat het? Ik zou graag willen weten of je de handleiding van een Kia K-3500 hebt. Hij heeft een 3500cc-motor en een SL2-motor.
Nou, mijn e-mailadres is