Zoek MDM

Bulletin

Als je geen handleiding kunt vinden, vraag het mij dan.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 5 maanden geleden #2372 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Geen handleiding gevonden? Vraag het me.
Heb je op Google gekeken? En zo niet, vraag het dan op het Yahoo-forum. Via dat forum kwam ik op deze geweldige pagina terecht. Ten eerste, en ten tweede, beantwoordden ze veel vragen voor me en vond ik er zo'n 15 handleidingen. Doei.
Het onderwerp is gesloten.
  • handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 5 maanden geleden #2374 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Geen handleiding gevonden? Vraag het me.
Ik heb niet veel gevonden op Google. Kunt u mij het exacte adres van het Yahoo-forum geven? Bedankt voor uw antwoord!
  • handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 5 maanden geleden #2375 door handmatig-mechanisch
Hoi, hier is de plek, nou, je moet de naam van de auto die je wilt in de balk zetten en dat is alles, er zijn een heleboel handleidingen, of als die er niet zijn, zijn er een heleboel mensen die je vertellen waar, toch??? Zet Ford Windstar 1996 of zoiets, ik weet het niet, wat je er ook van vindt, ik heb net een werkplaatshandboek geplaatst en ik ben aan het zoeken, toch??? Tot ziens, en veel succes...

PS: Als je iets vindt, probeer het dan te plaatsen, doei
  • handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 5 maanden geleden #2376 door handmatig-mechanisch
Hoi, hier is de plek, nou, je moet de naam van de auto die je wilt in de balk zetten en dat is alles, er zijn een heleboel handleidingen, of als die er niet zijn, zijn er een heleboel mensen die je vertellen waar, toch??? Zet Ford Windstar 1996 of zoiets, ik weet het niet, wat je er ook van vindt, ik heb net een werkplaatshandboek geplaatst en ik ben aan het zoeken, toch??? Tot ziens, en veel succes...

PS: Als je iets vindt, probeer het dan te plaatsen, doei
  • handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 5 maanden geleden #2386 door handmatig-mechanisch
:woohoo: Hallo jongens:
Ik heb de onderdelenhandleiding nodig voor de Nissan Serena uit 1992.

Hartelijk dank. Doei.