Zoek MDM

Bulletin

Als je geen handleiding kunt vinden, vraag het mij dan.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 5 maanden geleden #2351 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Geen handleiding gevonden? Vraag het me.
Hallo... Ik wil graag weten of je de complete onderdelenhandleiding voor de Renault Fuego GTX 2.0 coupé kunt krijgen... het is niet de handleiding van Jean Marie Brunner (die ongeveer 450 pagina's lang is), maar een onderdelenhandleiding die, voor zover ik weet, ongeveer 1000 pagina's lang is... en anders zou het schema van de elektrische installatie of de handleiding ook erg handig zijn... Ik zou dat echt op prijs stellen!!!
Ana...
Het onderwerp is gesloten.
  • handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 5 maanden geleden #2353 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Geen handleiding gevonden? Vraag het me.
Hoi assistent, ik ben nieuw hier en heb net een Citroën Xantia 1.9 TD gekocht, dus ik heb de werkplaatshandboeken, onderdelenlijsten, etc. nodig.
Ik zou het zeer op prijs stellen als u mij hierover informatie kunt geven.
Mijn e-mailadres is
Ontzettend bedankt!
  • handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 5 maanden geleden #2361 door handmatig-mechanisch
Hallo, hoe gaat het??? Nou, ik heb er eentje nodig voor meerdere auto's, de Ford F100, bouwjaar??? van 87 tot 94, min of meer, dat is de regel die ik wil, groeten, dan de handleiding voor de Fiat 147, de versies die je wilt, als het kan met alle bouwjaren die je kunt, de GOL, alle versies die je wilt, en de bouwjaren die je wilt, de Camaro, als het kan, zo niet, en nou ja, dat kan allemaal, hehe, zijn ze bezig het forum te verbeteren, toch??? Over een paar dagen, 10 dagen of minder, sturen ze me zo'n 15 catalogi van oude trucks, en van slechts één nieuwe, de nieuwe, het is de RAM Double Cabin 4x4, en die is helemaal compleet, ze sturen me ook verschillende GM, Ford en Chevrolet, de Tahoe, en nou ja, er zijn er veel, als het kan, zet ik de handleidingen hier neer, oké??? alsjeblieft, ik heb al die auto's nodig, ze zijn dringend, doei, en heel erg bedankt, tot later
  • handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 5 maanden geleden #2369 door handmatig-mechanisch
Kan iemand mij helpen met het vinden van de servicehandleiding voor de Ford Windstar met Overdrive uit 1996?

Bedankt!
  • handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 5 maanden geleden #2371 door handmatig-mechanisch
Heb je op Google gekeken? En zo niet, vraag het dan op het Yahoo-forum. Via dat forum kwam ik op deze geweldige pagina terecht. Ten eerste, en ten tweede, beantwoordden ze veel vragen voor me en vond ik er zo'n 15 handleidingen. Doei.