Zoek MDM

Bulletin

Als je geen handleiding kunt vinden, vraag het mij dan.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
18 jaar 1 maand geleden #1444 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Geen handleiding gevonden? Vraag het me.
Heeft iemand de handleiding voor de Ford Fiesta 1.2 uit 1996 en zou die naar mij kunnen sturen? Dat zou ik erg op prijs stellen.
Hallo

Contigiani
Het onderwerp is gesloten.
  • handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
18 jaar oud 2 weken geleden #1477 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Geen handleiding gevonden? Vraag het me.

Vraag me wat je nodig hebt in

Kangoo bedradingsschema voor het installeren van een slot. Ik weet niet of het vorige bericht is aangekomen.
  • handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
18 jaar oud 2 weken geleden #1480 door handmatig-mechanisch

-KUNT U MIJ DE FOUTCODES VAN NEON'97 GEVEN?
Ik zou het erg op prijs stellen.
DE VOLGENDE CODES VERSCHIJNEN AAN MIJ: 21, 35 EN 47

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
18 jaar oud 1 week geleden #1492 door handmatig-mechanisch
Reactie van de handmechanica op onderwerp C5
Ik ben op zoek naar de werkplaats- en onderdelenhandleidingen voor de Citroën C5. Modeljaren 2000 en 2001.

Ik kan ze nergens vinden. Is er een manier om ze te vinden? Weet u er iets over?

Alvast bedankt. Met vriendelijke groet,

Javier
  • handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 11 maanden geleden #1542 door handmatig-mechanisch

Hallo, leuk je te ontmoeten. En ik hoop dat je me kunt helpen met mijn kleine probleem. Ik wil de motor van mijn Chevrolet Luv 1.6 pick-uptruck afstellen, maar ik wil het zelf doen met behulp van de motorhandleiding en de motor laten zoals ik hem wil, inclusief alle bijbehorende onderdelen en, indien mogelijk, ook de carburateurhandleiding. Ik ben je eeuwig dankbaar, Nelson, en alvast heel erg bedankt.
Hoi assistent. Het lijkt erop dat ik je te pakken heb. Of je bluft of je hebt nog heel wat huiswerk te doen, :twisted: . Zou je dan tenminste met een JA of een simpele NEE kunnen antwoorden? Doei! Oh, en bedankt voor het wachten!