Zoek MDM

Bulletin

Als je geen handleiding kunt vinden, vraag het mij dan.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 5 maanden geleden #7260 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Geen handleiding gevonden? Vraag het me.
Nou ja, ik weet niet of het zal werken, maar ik heb het werkplaatshandboek nodig van de Skoda Octavia I, pompinjector uit 2006.
Mijn e-mailadres is:
Het allerbeste
Het onderwerp is gesloten.
  • handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 5 maanden geleden #7264 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Geen handleiding gevonden? Vraag het me.
Hallo, kunt u mij helpen? Ik zou het erg op prijs stellen, aangezien ik een Toyota KE 10 uit 1969 heb. Ik zou het erg op prijs stellen als u mij aan de handleiding van die auto zou kunnen helpen, aangezien hij probeert te starten, maar de motor draait gewoon. Dat betekent dat de motor niet vastzit. Dus ik zou het erg op prijs stellen als u mij zou kunnen helpen. Mijn adres is: Bedankt...
  • handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 5 maanden geleden #7266 door handmatig-mechanisch
Hallo, ik heb een BMW 324 TD uit 1988 gekocht en deze heeft twee problemen.

1 het stationair toerental bij stilstand is ingesteld op 2000 tpm

2 de waterpomp lekt door de assimilatie en ik kan de ventilator niet van de pompas demonteren om deze te repareren, daarom heb ik hulp nodig om het werkplaatshandboek of de demontagehandleiding te krijgen

Bij voorbaat hartelijk dank
Mijn e-mailadres is
  • handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 5 maanden geleden #7274 door handmatig-mechanisch
Ik had een werkplaatshandboek nodig voor de Mercedes 300D (W124). Bedankt.
  • handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 5 maanden geleden #7276 door handmatig-mechanisch
Hallo, allereerst gefeliciteerd met jullie geweldige website. Mijn vraag gaat over de handleiding van de 7M-GE-motor of de atmosferische Toyota Supra-motor uit 1989. Als het in het Spaans is, is dat beter, maar als het in een andere taal is, lukt het me ook wel. Bij voorbaat hartelijk dank.